26 Decembrie 2024, 17:50:32

Autor Subiect: Urmele STB / ITB in transportul public de persoane din Bucuresti  (Citit de 5261 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

15 Septembrie 2010, 09:05:31

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Urmele STB / ITB in transportul public actual
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

15 Septembrie 2010, 09:08:46
Răspuns #1

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
O perdea cu inscriptii ITB in CH-PPC-ul 224.


Nota: Chiar daca nu inscriam in mesaj vagonul, specialistii in PASAJUL BASARAB tot descopereau despre ce tramvai era vorba. Du-te si spune-i sefului de la Alexandria ca iar stresam vatmanii cu fotografii... Daca atat te duce capul, no COMMENT!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
15 Septembrie 2010, 15:32:28
Răspuns #2

SprinterXP

  • Vizitator
O perdea cu inscriptii ITB in CH-PPC-ul 224.

O asfel de perdea se afla si in RDS-ul #1223.
memorat
15 Septembrie 2010, 18:28:57
Răspuns #3

mihaiatanasie

  • Mesaje postate: 2605
  • Gen: Bărbat
memorat
07 Martie 2012, 00:20:52
Răspuns #4

Esemina

  • Vizitator
Cum funcționa RATB acum 30 de ani

O ancheta a Televiziunii Romane, realizată în 1980, a scos la iveală un transport public depășit, prost manageriat și cu dotari rudimentare. Asta în contextul în care rețeaua de metrou avea doar șase stații iar pe hârtie traficul de suprafață „mergea” strună

În 1980 transportul public din București era zilnic pus la grea încercare. Numărul impresionant de fabrici din Vestul şi Sudul Capitalei trebuia „alimentat” dis-de-dimineaţă cu oameni ai muncii. Seara aceeași problemă: oamenii muncii trebuia trebuia transportaţi către cartierele-dormitor, pentru odihnă. Cum planurile lui Nicolae Ceauşescu cu metroul bucureştean erau abia la început, acum 32 de ani era funcţională doar magistrala 1 între Timpuri Noi și Semănătoarea cu o lungime a liniei de 8,63 km și 6 stații. În aceste condiții cele patru milioane de călătorii zilnice era asigurate în mare parte de transportul în comun de suprafaţă care trebuia să-şi facă loc, spre exemplu, printre cele 10.000 de vehicule care treceau într-o oră de flux intens prin intersecţia de la Universitate.

Maşinile vechiului RATB, intitulat atunci ITB (Întreprinderea de Transport Bucureşti), transportau într-o oră, şi numai într-un singur sens, 35.000 de călători pe magistrala Nord -Sud, 20.000 pe magistrala Est-Vest şi 31.000 pe bulevardul Armata Poporului, arata ancheta Televiziunii Romane. Pe lângă cifrele prezentate, materialul aducea în prim-plan şi chestiuni care arătau putreziciunea sistemului: risipa de motorină din autobaze, timpul de aşteptare al călătorilor în stații care de multe ori sarea de 30 de minute, mizeria din autobuze sau kitsch-ul din cabinele şoferilor. Ancheta, intitulată “Flux şi reflux pe magistralele Capitalei”, are însă un strop de neverosimilitate: într-o societate cu economie planificată, în care propaganda de partid impunea ca până şi ştirile să respecte un anumit tipar, este aproape de neînţeles cum un astfel de material a putut aduce prejudicii de imagine unei companii de stat condusă de un politruc din nomenclatura comunistă.

Pentru vizionare filmulet:http://www.youtube.com/watch?v=LPZFX9BN82E&feature=player_embedded

SURSA:b365.realitatea.net
memorat
12 Decembrie 2012, 20:46:30
Răspuns #5

Adrian RATB

  • Vizitator
La garajul Ferentari, pe halele de reparatii, inca a ramas urma/sigla ITB-ului.
memorat
Advertisement