Am de facut mici corectii si completari:
- IAR 99 este fabricat in Romania, de acord, dar departe de 100%; motorul este Rolls Royce, avionica, si multe alte elemente sunt importate. Este montat la Craiova.
- Mig-ul era un 21 LanceR.
- YR-EWA a fost pilotat de directorul Aeroclubului Romaniei, George Rotaru.
- Formatia de IAK-52 se numeste "Iacarii acrobati", pilotii fiind: Ion Postolache (YR-UAU), Dan Stefanescu (YR-UAA) si Dan Conderman (avion inmatriculat in USA). Avioanele sunt fabricate la AEROSTAR Bacau (dar nu 100% nici acestea).
- Toate cele trei elicoptere din formatie erau Eurocopter. YR-MDH (cu care am zburat si eu sambata trecuta) este un EC-155, iar aripile erau EC-135.
- Cele doua elicoptere care au dansat inaintea aparitiei IAR-99 sunt Dauphin-uri de la Special Air Services. Pilotul lui YR-SCS este Valer Novac, iar acrobatiile lui au fost extraordinare.
- Ai uitat totusi sa mentionezi cativa participanti la miting (IAR-330 Puma Socat, de exemplu)