22 Decembrie 2024, 04:31:59

Autor Subiect: Strapungerea Buzesti - Berzei - Uranus, modernizarea liniei 20 (2010 - 2012)  (Citit de 24344 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

11 Noiembrie 2013, 16:24:08
Răspuns #40

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
Se lucreaza de zori...

Sursa foto:jurnalul.ro

Si la Berzei/Buzesti-Cal.Grivitei se lucreaza cu spor.Au pus de 1 saptamana si ceva sinele.
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat
11 Noiembrie 2013, 16:46:15
Răspuns #41

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Si la Berzei/Buzesti-Cal.Grivitei se lucreaza cu spor.Au pus de 1 saptamana si ceva sinele.
Se aude ca undeva pana in 1 decembrie 35 va reveni pe Parvan...
memorat
11 Noiembrie 2013, 19:06:00
Răspuns #42

David

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 892
  • Gen: Bărbat
  • 4149
Linia 331:Cartier Damaroaia-Piata Presei-Piata Romana
memorat
15 Noiembrie 2013, 22:51:37
Răspuns #43

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Bulevardul Uranus se inaugurează cu întârziere de doi ani. Pentru Hala Matache nu mai sunt bani.
Primarul general Sorin Oprescu a dat vineri un nou termen pentru finalizarea primului tronson al Bulevardului Oprescu: la sfârÈ™itul anului, lucrarea ar trebui să fie finalizată. Asta, cu toate că lucrările trebuiau terminate încă din 2011. Autoritățile au însă explicaÈ›ii pentru această întârziere. 
În prezent, prima parte din Diametrală, cuprinsă între Piața Victoriei și Vasile Pârvan, este terminată în proporție de 90%, fiind în lucru doar bucata dintre Calea Grivitei si strada Popa Tatu.

"Au apărut lucruri neprevăzute acolo. Camd am reabilitat canalul de sub stradă am descoperit un alt canal, despre care inițial am crezut că nu e funcțional. Era într-o avansată de degradare. Ulterior însă, ne-am dat seama că funcționează și printre fisuri apa trecea din acest canal în cel principal. În situația asta a trebuit să îl reabilităm și pe acesta și asta a durat ceva timp și a adus o nouă întârziere", a explicat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

Lucrarea ar fi trebuit terminată din 2011. "Doi ani de zile am întârziat din cauza proceselor", a spus Sorin Oprescu făcând referire la răfuielile avute în instanță cun ONG-urile.

Primăria nu are bani pentru reconstruirea Halei Matache

Cât privește Hala Matache, edilul-șef a declarat că va fi reconstruită "la 50-56 de metri mai în spate" față de amplasamentul inițial. "Vom face un parteneriat public-privat pentru a reconstrui Hala Matache . Primăria nu are bani", a spus Sorin Oprescu.

Cu o lungime de 1.750 de metri, primul tronson al Diametralei Nord-Sud a costat municipalitatea peste 67 de milioane de euro, dintre care 38 milioane lucrările propriu-zise, iar 29 de milioane de euro exproprierile.

Diametrala Buzești-Berzei-Uranus este unul dintre cele mai importante proiecte derulate de Primaria Capitalei. Drumul va face legătura intre Piața Victoriei și Gara Progresul, reprezentând o alternativă la Calea Victoriei și bd. Magheru.

Proiectul a fost împărțit îin trei etape:

- Piața Victoriei - Vasile Pârvan;

- Vasile Pârvan - Piața George Coșbuc;

- Piața George Coșbuc- Gara Progresul.

Prima etapă, la a cărei finalizare se lucrează acum, are o lungime de 1.750 de metri și a costat municipalitatea peste 67 de milioane de euro, dintre care 38 milioane lucrările propriu-zise, iar 29 de milioane de euro exproprierile.

- See more at: http://www.b365.ro/bulevardul-uranus-se-inaugureaza-cu-intarziere-de-doi-ani-pentru-hala-matache-nu-mai-sunt-bani_197702.html#sthash.3kkCkijb.dpuf
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
07 Ianuarie 2014, 12:56:12
Răspuns #44

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
10% din Parcul Izvor va dispărea, pentru construirea tronsonului II din BD. Uranus

Primăria Capitalei pregătește al doilea tronson al Diametralei Buzești-Berzei-Uranus. Conform Planului Urbanistic Zonal, aflat în dezbatere publică, 10% din Parcul Izvor va dispărea, iar 196 de arbori de pe segmentul cuprins între strada Vasile Pârvan și Piața George Coșbuc vor fi defrișați. În schimb, Primăria Capitalei va construi un tunel de aproape un kilometru ce va subtraversa Dealul Arsenalului.
Primăria Capitalei a finalizat cu o întârziere de peste doi ani, primul tronson al Diametralei Buzești - Berzei - Uranus, cuprins între Piața Victoriei și strada Vasile Pârvan. Lucrarea nu a fost încă inaugurată pentru că încă se mai lucrează la marcajele rutiere și la infrastructura necesară pentru circulația RATB. "Este aproape gata. Se mai lucrează acum la rețeaua de contact pentru tramvaie și troleibuze și la semaforizare", a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

Iar în timp ce se pregătește pentru inaugurare, Primăria Capitalei a demarat procedurile pentru realizarea celui de-al doilea tronson. Acesta va fi cuprins între strada Vasile Pârvan și Piața George Coșbuc și prevede construirea unui tunel pe sub Dealul Arsenalului. Tunelul va avea o lungime de 800 de metri și o adâncime maximă de 20 de metri. Intrarea în subteran se va face de pe strada B.P Hasdeu, din dreptul Institutului de Biologie, va continua pe sub Dealul Arsenalului, între Palatul Parlamentului și Catedrala Mântuirii Neamului și se va ieși pe strada Uranus.
Toate îmbunătățirile ce vor fi aduse traficului rutier din zonă vor avea un preț. Și nu doar unul financiar, estimat la 153 milioane euro, ci și unul la nivelul mediului înconjurător. Astfel, pentru a se realiza cel de-al doilea tronson al Diametralei, Primăria Capitalei va distruge 5.500 de metri pătrați din parcul Izvor și va defrișa 196 de arbori.

"Se pierd 5.500 metri pătrați din Parcul Izvor, dar nu e foarte mult având în vedere că parcul are 60.000 metri pătrați. În plus, o mare parte din cei 5.500 mp figurează în Planul Urbanistic General ca spațiu construibil, chiar dacă este spațiu verde și face parte din parc. Vor fi defrișați și arbori, însă conform legii se vor planta în compensare alți copaci", a declarat pentru B365.ro, arhitectul-șef al Capitalei Gheorghe Pătrașcu.

Practic, bucureștenii vor pierde 10% din Parcul Izvor în favoarea autoturismelor. Potrivit avizului acordat de Ministerul Mediului, Primăria Capitalei va trebui să asigure noi spații verzi echivalente celor ce vor fi dezafectate.

Patru benzi pe sens, sensuri giratorii și un pasaj subteran în Rahova

Proiectul celui de-al doilea tronson al Diametralei Buzești-Berzei-Uranus include și lărgirea bulevardelor din perimetrul Palatului Parlamentului, realizarea de noi sensuri giratorii, dar și un pasaj subteran la intersecția Bd. Tudor Vladimirescu cu Calea Rahovei. Mai exact:

- podul Hasdeu peste DâmboviÈ›a va fi lărgit la patru  benzi pe sens, trotuare de patru metri È™i spaÈ›iu verde de doi metri pe mjlocul străzii

- strada B.P Hasdeu va avea două benzi pe sens și va fi lărgită pentru a face loc rampei de intrare în tunelul subteran

- se va realiza un sens giratoriu la intersecția Bd. Națiunile Unite, Strada Izvor și strada B.P. Hasdeu

- strada Izvor va avea trei benzi pe sens

- realizarea unui sens giratoriu la intersecția Bd. Tudor Vladimirescu cu Calea Rahovei cu posibilitatea construirii unui pasaj subteran.

"Se are în vedere construirea unui pasaj subteran la intersecția Tudor Vladimirescu cu Calea Rahovei, însă deocamdată nu a fost luată o decizie clară în acest sens", a precizat arhitectul-șef al Capitalei.

Planul Urbanistic Zonal pentru tronsonul II al Diametralei Buzești-Berzei-Uranus va trebui mai întâi aprobat de Consiliul General al Municipiului București. Începerea efectivă a lucrărilor depinde însă de bugetul ce va fi aprobat pentru acest an.

Diametrala Buzești-Berzei-Uranus este unul dintre cele mai importante proiecte derulate de Primaria Capitalei. Drumul va face legătura intre Piața Victoriei și Gara Progresul, reprezentând o alternativă la Calea Victoriei și bd. Magheru. Proiectul a fost împărțit îin trei etape:

- Piața Victoriei - Vasile Pârvan;

- Vasile Pârvan - Piața George Coșbuc;

- Piața George Coșbuc- Gara Progresul.

Prima etapă, care a fost aproape finalizată, are o lungime de 1.750 de metri și a costat municipalitatea peste 67 de milioane de euro, dintre care 38 milioane lucrările propriu-zise, iar 29 de milioane de euro exproprierile.

http://www.b365.ro/bd-uranus-tronsonul-ii-10prc-din-parcul-izvor-i-196-de-arbori-dispar-dar-vom-avea-tunel-subteran_200185.html
memorat
07 Ianuarie 2014, 13:12:51
Răspuns #45

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
VESTI BUNE !!!


Vineri se fac probe cu tramvaiul pe Bulevardul Uranus. Până la sfârșitul lunii se reia circulația

Lucrările la prima etapă a Diametralei Buzești-Berzei-Uranus sunt aproape terminate. Municipalitatea va da drumul la circulație până la sfârșitul acestei luni. Vineri se vor face primele probe cu tramvaiul, după care lucra fi verificată de o comisie de audit. Bulevardul are acum două benzi pe sens, linie de tramvai și pistă pentru biciclete.
Prima etapă a Diametralei Buzești-Berzei-Uranus, cuprinsă între Piața Victoriei și Vasile Pârvan, va fi inaugurată până la sfârșitul acestei luni, spun reprezentanții Primăriei Capitalei. Momentan, traficul este blocat pe noul bulevard, pe segmentul cuprins între str. Mircea Vulcănescu și Calea Griviței. Pe restul segmentelor dintre Piața Victoriei și Vasile Pârvan se poate circula.

"Este aproape gata. Se mai lucrează acum la rețeaua de contact pentru tramvaie și troleibuze și la semaforizare. Vineri se vor face probe cu tramvaiul. Apoi lucrarea va trebui verificată de o comisie de audit de la primărie și de la poliția rutieră, după care vom da drumul circulației. Până la sfârșitul acestei luni va fi gata", a precizat pentru B365.ro, Ion Dedu, director executiv al Direcției Transporturi din cadrul Primăriei Capitalei.

Noul bulevard are două benzi pe sens, linie de tramvai pe mijloc, iar pe porțiunea cuprinsă între bd. Știrbei Vodă și Calea Griviței o bandă pentru biciclete pe carosabil, pe partea dreaptă pe sensul către Piața Victoriei.

Primăria nu are bani pentru reconstruirea Halei Matache

Pentru a se realiza Diametrala Buzești-Berzei-Uranus, Primăria Capitalei a demolat Hala Matache, dar și alte 90 de case, inclusiv clădiri monument istoric. Despre Hala Matache, primarul general, Sorin Oprescu, a spus că va fi reconstruită "la 50-56 de metri mai în spate" față de amplasamentul inițial. "Vom face un parteneriat public-privat pentru a reconstrui Hala Matache . Primăria nu are bani", a spus Sorin Oprescu.

Cu o lungime de 1.750 de metri, prima etapă a Diametralei Nord-Sud a costat municipalitatea peste 67 de milioane de euro, dintre care 38 milioane lucrările propriu-zise, iar 29 de milioane de euro exproprierile.

Diametrala Buzești-Berzei-Uranus este unul dintre cele mai importante proiecte derulate de Primaria Capitalei. Drumul va face legătura intre Piața Victoriei și Gara Progresul, reprezentând o alternativă la Calea Victoriei și bd. Magheru.

Proiectul a fost împărțit îin trei etape:

- Piața Victoriei - Vasile Pârvan;

- Vasile Pârvan - Piața George Coșbuc;

- Piața George Coșbuc- Gara Progresul.

 CiteÈ™te È™i 10% din Parcul Izvor va dispărea, pentru construirea tronsonului II din BD. Uranus

http://www.b365.ro/vineri-se-fac-probe-cu-tramvaiul-pe-bulevardul-uranus-pana-la-sfar-itul-lunii-se-reia-circula-ia_199543.html
memorat
07 Ianuarie 2014, 18:09:13
Răspuns #46

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Am dat astazi o tura de la Stirbei Voda pana la Piata Victoriei si in proportie de 99.5% este gata.
Mai erau vreo 20 de dorei, montau niste borduri pentru a delimita calea de rulare rutiera de cea a tramvaielor.
Mai circulau cateva masini ratacite, taxi-uri si o ambulanta. Pana vineri ar trebui inalturate toate masinile de pe calea de rulare a tramvaielor si barierele de pe sosea, ca saptamana viitoare sa se dea drumul circulatiei.
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
09 Ianuarie 2014, 14:13:18
Răspuns #47

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Hotărâre judecătorească: Hala Matache nu poate fi reconstruită pe alt amplasament decât cel original

Imobilele istorice dărâmate de Primăria Capitalei pentru construirea Bulevardului Uranus, Hala Matache și clădirile de la Berzei 81 și Berzei 89 nu pot fi reconstruite pe alt amplasament, așa cum dorește administrația locală, a decis justiția. ONG-urile spuneau că, pentru a fi respectată legea, ar trebui ca aceste clădiri demolate ilegal să fie reconstruite pe vechiul amplasament, chiar dacă asta înseamnă să se ridice chiar în mijlocul BD. Uranus.
"Prin sentinta pronuntata pe 7 ianuarie 2014 in dosarul 27747/3/2013, Tribunalul Bucuresti a suspendat Hotararile Consiliului General a Municipiului Bucuresti nr. 132/2013, 133/2013 si 134/2013 si autorizatiile de construire 282/2011 si 274/2012 emise de Primarul General. Hotararile 132/2013, 133/2013 si 134/2013 constituie Planuri Urbanistice Zonale care permiteau reamplasarea monumentelor istorice deja demolate Hala Matache, casa din Berzei 81 si casa din Berzei 89 pe alte amplasamente." - informează ASociația Salvați Bucureștiul, conusă de Nicușor Dan.

Pe rolul Tribunalului Bucuresti va fi depus un dosar care va avea ca obiect anularea Hotararilor 132/2013, 133/2013 si 134/2013. Conform sentintei Tribunalului din 7 ianuarie, Primaria nu poate reconstrui monumentele pe noile locatii pana la solutionarea noului dosar.

In situatia in care Primaria va pierde si in noul dosar, va fi nevoita sa reconstruiasca monumentele pe locatia lor originala.

ONG-urile au susținut tot timpul că, pentru a repara ilegalitatea prin care opt clădiri istorice au fost demolate, acestea ar trebui reconstruite în același loc, chiar dacă asta înseamnă să se ridice pe prima bandă a Bulevardului Uranus.

Bulevardul Uranus, construit ilegal

Autorizatiile de construire 282/2011 si 274/2012, suspendate si ele de Tribunalul Bucuresti prin sentinta din 7 ianuarie 2014, reprezinta autorizatiile in baza carora a fost construita soseaua Buzesti Berzei, tronsonul intre Dinicu Golescu si Grivitei.

In 2011, Tribunalul Bucuresti a suspendat autorizatia de construire nr. 633/2010 pentru soseaua Buzesti Berzei, tronsonul intre Dinicu Golescu si Grivitei. Printr-o intelegere cu ONG-urile si Ministerul Dezvoltarii, Primaria s-a angajat sa modifice autorizatia astfel incat soseaua sa ocoleasca Hala Matache.

Primaria a incalcat si intelegerea si legea si a emis autorizatiile 282/2011 si 274/2012 cu acelasi continut cu autorizatia pe care instanta o suspendase.

Sentinta din 7 ianuarie 2014 confirma din nou ca intreaga lucrare a diametralei Buzesti Berzei este ilegala.

Între timp, Primăria Capitalei va finaliza până la sfârşitul acestui luni primul tronson al Diametralei Buzeşti-Berzei - Uranus, cuprins între Piaţa Victoriei şi strada Vasile Pârvan. Odată cu finalizarea acestei lucrări, Primăria a demarat şi un proiect de revitalizare a zonei în cauză. Municipalitatea organizează un concurs de soluții pentru amenajarea zonei Piața Matache.

http://www.b365.ro/hotarare-judecatoreasca-hala-matache-nu-poate-fi-reconstruita-pe-alt-amplasament-decat-cel-original_200413.html

Va dati seama ca treaba asta cu reconstruirea halei Matache,a fost o vrajeala...Parerea mea este ca se stia ca nu se mai doreste sa se faca...chestia cu mutatul a fost de "ochii lumii".
memorat
09 Ianuarie 2014, 16:13:36
Răspuns #48

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Am dat astazi o tura de la Stirbei Voda pana la Piata Victoriei si in proportie de 99.5% este gata.
Mai erau vreo 20 de dorei, montau niste borduri pentru a delimita calea de rulare rutiera de cea a tramvaielor.
Mai circulau cateva masini ratacite, taxi-uri si o ambulanta. Pana vineri ar trebui inalturate toate masinile de pe calea de rulare a tramvaielor si barierele de pe sosea, ca saptamana viitoare sa se dea drumul circulatiei.

Breaking News !!!

De duminica...

24 pe Parvan
45 si 46 la Gara
42 Banu Manta(neschimbat)
25 ramane la fel...
35 Basarab
Si surpriza suprizelor nu va fi reinfiintat 12-le cum multi se asteptau,ci va reveni 44-ul...
memorat
09 Ianuarie 2014, 17:35:06
Răspuns #49

georgica2704

  • Mesaje postate: 226
  • Gen: Bărbat
Apropo de astea mi se pare un ocol inutil linia 46 la Gara de Nord prin Piata Victoriei, trebuia sa intoarca la Banu Manta. Sunt tare curios de cine va apartine viitoarea linie 44, dep Buc. Noi nu sta foarte avand multe vagoane defecte de multa vreme.
memorat
09 Ianuarie 2014, 18:39:26
Răspuns #50

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Apropo de astea mi se pare un ocol inutil linia 46 la Gara de Nord prin Piata Victoriei, trebuia sa intoarca la Banu Manta. Sunt tare curios de cine va apartine viitoarea linie 44, dep Buc. Noi nu sta foarte avand multe vagoane defecte de multa vreme.
Ramane de vazut ce repartizari vor fi facute...

Apropo de Banu Manta,de ce s-a vrut ca acolo sa intoarca doar 42...e chiar o dilema mare aceasta!? Singurul lucrul la care m-ar putea duce cu gandul ar fi ca sa nu mai incurce linia 1 ?!?!
memorat
09 Ianuarie 2014, 19:51:17
Răspuns #51

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Apropo de Banu Manta,de ce s-a vrut ca acolo sa intoarca doar 42...e chiar o dilema mare aceasta!? Singurul lucrul la care m-ar putea duce cu gandul ar fi ca sa nu mai incurce linia 1 ?!?!
44- 5 vagoane MILITARI (tatra, 3 cuple si 2 sollo).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
10 Ianuarie 2014, 10:12:02
Răspuns #52

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
44- 5 vagoane MILITARI (tatra, 3 cuple si 2 sollo).
In 35 vor intra bucur 1 sau raman in continuare pe 8?

BUCUR 1 (V2A-T, V2S-T) vor circula in continuare pe linia 8 (mici scapari pe 25 si foarte mici pe 47).
memorat
10 Ianuarie 2014, 18:22:53
Răspuns #53

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Breaking News !!!

De duminica...

24 pe Parvan
45 si 46 la Gara
42 Banu Manta(neschimbat)
25 ramane la fel...
35 Basarab
Si surpriza suprizelor nu va fi reinfiintat 12-le cum multi se asteptau,ci va reveni 44-ul...
Interesanta schimbarea,apropo au avut loc probe pe Bv. Uranus cu o siameza.
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
10 Ianuarie 2014, 18:47:37
Răspuns #54

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Interesanta schimbarea,apropo au avut loc probe pe Bv. Uranus cu o siameza.
#4043...probele vor continua...
memorat
11 Ianuarie 2014, 13:35:08
Răspuns #55

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Probe cu emoții. Primul tramvai a străbătut noul bulevard Buzești-Berzei-Uranus

"Testele ar putea fi, însă, făcute degeaba. Asta, dacă instanţa va decide definitiv ca Hala Matache să fie reamplasată pe locul iniţial. Deşi considerată monument istoric, clădirea a fost demolată în martie 2013. Primarul general speră totuşi ca la recurs judecătorii să nu oblige municipalitatea să repună Hala Matache pe amplasamentul iniţial."

„Ar fi o aberaţie, iar cine ar hotărî în felul ăsta să o execute el şi o să-şi primească pedeapsa de la cetăţeni”, a declarat Sorin Oprescu.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Actualitate/Social/Probe+cu+emotii+Primul+tramvai+a+strabatut+noul+bulevard+Uranus

Cum ar fi sa-l puna pe domnul primar sa reamplaseze hala matache...pe linia de tramvai...ca practic acolo in mijloc venea pe unde acum este pusa de linia de tramvai...Sunt sanse sa piarda primarul deoarece,este vorba de monument istoric,si el a mutat-o din proprie initiativa...
memorat
12 Ianuarie 2014, 14:37:25
Răspuns #56

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Oprescu: Azi se deschide circulaţia pe primul tronson din Bulevardul Uranus

Primarul general, Sorin Oprescu, a făcut duminică o vizită de lucru la noul bulevard BuzeÅŸti-Berzei-Uranus. Cu această ocazie, edilul ÅŸef a precizat că se va da drumul la circulaÅ£ie astăzi, imediat ce jurnaliÅŸtii ÅŸi reprezentanÅ£ii municipalităţii vor elibera zona. 
Potrivit primarului general, pe primul tronson al Bulevardului Uranus vor circula 5 linii de tramvai şi şase linii de autobuz care vor asigura un flux de 12.000 de călători pe zi. Potrivit lui Oprescu, Hala Matache va fi reconstruită prin parteneriat public-privat după forma iniţială din 1930 şi va avea aceeaşi utilitate. Conform edilului-şef, lucrarea este recepţionată şi va continua cu lărgirea Podului Haşdeu. "Continuăm cu lărgirea Podului Haşdeu, trecerea pe sub dealul Parlamentului şi intrăm pe strada Uranus, până la intersecţia cu Tudor Vladimirescu. Bulevardul Tudor Vladimirescu este reglementat şi terminat, iar de acolo ne îndreptăm spre Gara Progresul şi spre ieşirea din Capitală", a spus edilul.Duminică, Oprescu a făcut un scurt rezumat al modului în care s-au desfăşurat lucrările la primul tronson al Bulevardului Uranus, amintind de multiplele procese în care a fost implicată municipalitatea şi contestaţiile făcute de societatea civilă. "Poliţia Rutieră îmi spune că siguranţa circulaţiei este asigurată. astfel că, în aceste condiţii, putem să-i dăm drumul fără nicio reţinere", a declarat primarul Oprescu duminică, menţionând că circulaţia va fi reluată imediat ce jurnaliştii şi reprezentanţii municipalităţii vor elibera zona. Primarul general Sorin Oprescu a participat vineri la prânz la probele de circulație pentru tramvaiele de pe Bd. Uranus, tronsonul Piața Victoriei - Vasile Pârvan. Asta în ciuda faptului că Tribunalul București a decis că autorizațiile de construcție emise de Sorin Oprescu pentru bulevard sunt ilegale. Detalii, aici. Pe primul tronson al Bulevardului Uranus se va da drumul la circulație în ciuda faptului că autorizația de construire a fost declarată ilegală de Tribunalul București printr-o sentință nedefinitivă, la 7 ianuarie 2014. Mai mult, conform lui Nicușor Dan, președintele Asociației Salvați Bucureștiul, primarul general Sorin Oprescu și arhitectul-șef al Capitalei, Andrei Pătrașcu, riscă închisoarea pentru semnarea unor documente ilegale prin care avizau construcția tronsonului de bulevard.

- See more at: http://www.b365.ro/oprescu-azi-se-deschide-circulatia-pe-primul-tronson-din-bulevardul-uranus_200573.html#sthash.MHpMhr5v.dpuf
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat
12 Ianuarie 2014, 15:23:29
Răspuns #57

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Oprescu: Azi se deschide circulaţia pe primul tronson din Bulevardul Uranus

Primarul general, Sorin Oprescu, a făcut duminică o vizită de lucru la noul bulevard BuzeÅŸti-Berzei-Uranus. Cu această ocazie, edilul ÅŸef a precizat că se va da drumul la circulaÅ£ie astăzi, imediat ce jurnaliÅŸtii ÅŸi reprezentanÅ£ii municipalităţii vor elibera zona. 
Potrivit primarului general, pe primul tronson al Bulevardului Uranus vor circula 5 linii de tramvai şi şase linii de autobuz care vor asigura un flux de 12.000 de călători pe zi. Potrivit lui Oprescu, Hala Matache va fi reconstruită prin parteneriat public-privat după forma iniţială din 1930 şi va avea aceeaşi utilitate. Conform edilului-şef, lucrarea este recepţionată şi va continua cu lărgirea Podului Haşdeu. "Continuăm cu lărgirea Podului Haşdeu, trecerea pe sub dealul Parlamentului şi intrăm pe strada Uranus, până la intersecţia cu Tudor Vladimirescu. Bulevardul Tudor Vladimirescu este reglementat şi terminat, iar de acolo ne îndreptăm spre Gara Progresul şi spre ieşirea din Capitală", a spus edilul.Duminică, Oprescu a făcut un scurt rezumat al modului în care s-au desfăşurat lucrările la primul tronson al Bulevardului Uranus, amintind de multiplele procese în care a fost implicată municipalitatea şi contestaţiile făcute de societatea civilă. "Poliţia Rutieră îmi spune că siguranţa circulaţiei este asigurată. astfel că, în aceste condiţii, putem să-i dăm drumul fără nicio reţinere", a declarat primarul Oprescu duminică, menţionând că circulaţia va fi reluată imediat ce jurnaliştii şi reprezentanţii municipalităţii vor elibera zona. Primarul general Sorin Oprescu a participat vineri la prânz la probele de circulație pentru tramvaiele de pe Bd. Uranus, tronsonul Piața Victoriei - Vasile Pârvan. Asta în ciuda faptului că Tribunalul București a decis că autorizațiile de construcție emise de Sorin Oprescu pentru bulevard sunt ilegale. Detalii, aici. Pe primul tronson al Bulevardului Uranus se va da drumul la circulație în ciuda faptului că autorizația de construire a fost declarată ilegală de Tribunalul București printr-o sentință nedefinitivă, la 7 ianuarie 2014. Mai mult, conform lui Nicușor Dan, președintele Asociației Salvați Bucureștiul, primarul general Sorin Oprescu și arhitectul-șef al Capitalei, Andrei Pătrașcu, riscă închisoarea pentru semnarea unor documente ilegale prin care avizau construcția tronsonului de bulevard.

- See more at: http://www.b365.ro/oprescu-azi-se-deschide-circulatia-pe-primul-tronson-din-bulevardul-uranus_200573.html#sthash.MHpMhr5v.dpuf
Si pentru tramvaie incepand de maine !!!
memorat
12 Ianuarie 2014, 16:31:48
Răspuns #58

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Cum am mai spus,oficial de maine se deschide si circulatia tramvaielor,dupa cum urmeaza:

Cum vor circula autobuzele ÅŸi tramvaiele RATB, pe Bd. Uranus

Având în vedere finalizarea lucrărilor din prima etapă de construcÅ£ie a Diametralei BuzeÅŸti – Berzei – Uranus, începând cu data de 13.01.2014, ora 05.00, Regia Autonomă de Transport BucureÅŸti (RATB) va relua circulaÅ£ia pe liniile din zonă. 
Cum vor circula mijloacele de transport în comun ale RATB, începând de luni, 13 ianuarie 2014:

Linia de tramvaie 24 va funcţiona între,,Cartier Dămăroaia"şi,,Vasile Pârvan", pe traseul: Str. Piatra Morii, Bd. Gloriei, Bd. Bucureştii Noi, Calea Griviţei, Bd. Ion Mihalache, Piaţa Victoriei, Str. Buzeşti, Str. Berzei, CaleaPlevnei, cu întoarcere pe Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Str. Grigore Cobălcescu, Str. Berzei, Str. Buzeşti, Piaţa Victoriei, Bd. Ion Mihalache, Calea Griviţei, Bd. Bucureştii Noi, Bd. Gloriei, Str. PiatraMorii.
Linia de tramvaie 42 va funcţiona între ,,PiaţaPresei'' şi ,,Gara de Nord'', pe traseul: Bd. Expoziţiei, Str. Av. Popişteanu, Str. Dornei, Str. Puţul lui Crăciun, Bd. Ion Mihalache, Piaţa Victoriei,Str. Buzeşti, Bd. Alex. Ioan Cuza, Bd. Gh. Duca, Gara de Nord, cuîntoarcere pe Calea Griviţei, Str. Buzeşti, Bd. Ion Mihalache, Str. Clăbucet, Str. Av. Popişteanu, Bd. Expoziţiei.
Linia de tramvaie 44 se reînfiinţează şi va funcţiona între ,,Cartier 16 Februarie"şi,,Vasile Pârvan", pe traseul: Calea Giuleşti, Şos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, Str. Berzei, cu întoarcerepe Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Str. Grigore Cobălcescu, Str. Berzei, Bd. Dinicu Golescu, Şos. Orhideelor, Calea Giuleşti.
Linia de tramvaie 45 va funcţiona între,,Mezeş"şi ,,Gara de Nord", petraseul: Şos. Chitilei, Bd. Bucureştii Noi, CaleaGriviţei, Bd. Ion Mihalache, Piaţa Victoriei,Str. Buzeşti, Bd. Alex. Ioan Cuza, Bd. Gh. Duca, Gara de Nord, cuîntoarcere pe Calea Griviţei, Str. Buzeşti, Bd. Ion Mihalache, CaleaGriviţei, Bd. Bucureştii Noi, Şos. Chitilei.
Linia de tramvaie 46 va funcţiona pe traseul actual, între,,Republica"şi intersecţia Şos. Nicolae Titulescu/Str. Dr. Felix, apoipe Str. Dr. Felix, Bd. Ion Mihalache, Piaţa Victoriei,Str. Buzeşti, Bd. Alex. Ioan Cuza, Bd. Gh. Duca, Gara de Nord, cu întoarcere pe Calea Griviţei, Str. Buzeşti, Bd. Ion Mihalache, Str. Dr. Felix, Şos. Nicolae Titulescu, apoi pe traseul de ducere.
Linia de autobuze 133 va funcţiona între ,,Bd. Tineretului" şi ,,Gara Basarab",pe traseul: Cal. Văcăreşti, Str. NervaTraian, Str. Traian, Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, Bd. DinicuGolescu, Gara Basarab, cu întoarcere pe Şos. Orhideelor, Cal. Plevnei, Str. Mircea Vulcănescu, Str. Baldovin Pârcălabul, Str. Gării de Nord, Piaţa Gării de Nord, Cal. Griviţei, Bd. Dacia, Str. Traian, Str. DimitrieOnciul, Str. ZeceMese, Str. Traian, Str. NervaTraian, Cal. Văcăreşti.
Linia de autobuze 178 va reveni pe traseul de bază pe sensul spre terminalul ,,Sala Palatului", de la intersecţia Bd. Dinicu Golescu/Str. Witing, pe Bd. Dinicu Golescu, Str. Ştirbei Vodă, apoi pe traseul actual.
Autobuzele vor opri pe Bd. Dinicu Golescu, în staţia ,,Piaţa Virgiliu", situată înainte de intersecţia cu Str. Macedonia.
Liniile de autobuze 126, 168, 226, 368 vor funcţiona pe sensul spre cartiere, pe un traseu modificat de la intersecţia Str. Mircea Vulcănescu/Str. Berzei, pe Str. Berzei, Str. Ştirbei Vodă, Bd. Eroilor, apoi pe traseele actuale.
Autobuzele vor opri în staţia nou înfiinţată, ,,Mircea Vulcănescu", amplasată pe Str. Berzei, după intersecţia cu Str. Mircea Vulcănescu.
Linia de noapte N117 va funcţiona, de la data de 12/13.01.2014, pe un traseu modificat pe sensul ,,Ştrand Străuleşti", de la intersecţia Bd. Dacia/Cal. Griviţei/Str. Mircea Vulcănescu, pe Str. Mircea Vulcănescu (rond Bd. Uranus), Str. Gării de Nord, Piaţa Gării de Nord, Cal. Griviţei, apoi pe traseul actual, iar pe sensul spre ,,Piaţa Unirii', autobuzele vor circula pe un traseu modificat de la intersecţia Cal. Griviţei/Str. Polizu, pe Cal. Griviţei, Bd. Dacia, apoi pe traseul actual.

Noi sensuri unice în zona primului tronson din Bulevardul Uranus

Odată cu modernizarea semaforizării, s-a reorganizat circulaţia cu sensuri unice, astfel: s-a instituit sens unic pe str. Sevastopol, între str. Buzeşti şi b-dul. Lascăr Catargiu, dinspre str. Buzeşti către b-dul. Lascăr Catargiu, pe Calea Giviţei, între Str. Polizu şi b-dul Dacia, dinspre Str. Polizu către b-dul Dacia, pe bd. Gării de Nord, între str. Berzei şi P-ţa Gării de Nord, dinspre str. Berzei către P-ţa Gării de Nord.

http://www.b365.ro/cum-vor-circula-autobuzele-si-tramvaiele-ratb-pe-bd-uranus_200582.html
memorat
12 Ianuarie 2014, 17:37:19
Răspuns #59

Ciprian.stefan

  • Mesaje postate: 1438
  • Gen: Bărbat
  • C(Calea) F(Furată) R(Română)
Cum am mai spus,oficial de maine se deschide si circulatia tramvaielor,dupa cum urmeaza:

Cum vor circula autobuzele ÅŸi tramvaiele RATB, pe Bd. Uranus

Având în vedere finalizarea lucrărilor din prima etapă de construcÅ£ie a Diametralei BuzeÅŸti – Berzei – Uranus, începând cu data de 13.01.2014, ora 05.00, Regia Autonomă de Transport BucureÅŸti (RATB) va relua circulaÅ£ia pe liniile din zonă. 
Cum vor circula mijloacele de transport în comun ale RATB, începând de luni, 13 ianuarie 2014:

Linia de tramvaie 24 va funcţiona între,,Cartier Dămăroaia"şi,,Vasile Pârvan", pe traseul: Str. Piatra Morii, Bd. Gloriei, Bd. Bucureştii Noi, Calea Griviţei, Bd. Ion Mihalache, Piaţa Victoriei, Str. Buzeşti, Str. Berzei, CaleaPlevnei, cu întoarcere pe Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Str. Grigore Cobălcescu, Str. Berzei, Str. Buzeşti, Piaţa Victoriei, Bd. Ion Mihalache, Calea Griviţei, Bd. Bucureştii Noi, Bd. Gloriei, Str. PiatraMorii.
Linia de tramvaie 42 va funcţiona între ,,PiaţaPresei'' şi ,,Gara de Nord'', pe traseul: Bd. Expoziţiei, Str. Av. Popişteanu, Str. Dornei, Str. Puţul lui Crăciun, Bd. Ion Mihalache, Piaţa Victoriei,Str. Buzeşti, Bd. Alex. Ioan Cuza, Bd. Gh. Duca, Gara de Nord, cuîntoarcere pe Calea Griviţei, Str. Buzeşti, Bd. Ion Mihalache, Str. Clăbucet, Str. Av. Popişteanu, Bd. Expoziţiei.
Linia de tramvaie 44 se reînfiinţează şi va funcţiona între ,,Cartier 16 Februarie"şi,,Vasile Pârvan", pe traseul: Calea Giuleşti, Şos. Orhideelor, Bd. Dinicu Golescu, Str. Berzei, cu întoarcerepe Str. Sf. Constantin, Str. Ionel Perlea, Str. Grigore Cobălcescu, Str. Berzei, Bd. Dinicu Golescu, Şos. Orhideelor, Calea Giuleşti.
Linia de tramvaie 45 va funcţiona între,,Mezeş"şi ,,Gara de Nord", petraseul: Şos. Chitilei, Bd. Bucureştii Noi, CaleaGriviţei, Bd. Ion Mihalache, Piaţa Victoriei,Str. Buzeşti, Bd. Alex. Ioan Cuza, Bd. Gh. Duca, Gara de Nord, cuîntoarcere pe Calea Griviţei, Str. Buzeşti, Bd. Ion Mihalache, CaleaGriviţei, Bd. Bucureştii Noi, Şos. Chitilei.
Linia de tramvaie 46 va funcţiona pe traseul actual, între,,Republica"şi intersecţia Şos. Nicolae Titulescu/Str. Dr. Felix, apoipe Str. Dr. Felix, Bd. Ion Mihalache, Piaţa Victoriei,Str. Buzeşti, Bd. Alex. Ioan Cuza, Bd. Gh. Duca, Gara de Nord, cu întoarcere pe Calea Griviţei, Str. Buzeşti, Bd. Ion Mihalache, Str. Dr. Felix, Şos. Nicolae Titulescu, apoi pe traseul de ducere.
Linia de autobuze 133 va funcţiona între ,,Bd. Tineretului" şi ,,Gara Basarab",pe traseul: Cal. Văcăreşti, Str. NervaTraian, Str. Traian, Bd. Dacia, Str. Mircea Vulcănescu, Bd. DinicuGolescu, Gara Basarab, cu întoarcere pe Şos. Orhideelor, Cal. Plevnei, Str. Mircea Vulcănescu, Str. Baldovin Pârcălabul, Str. Gării de Nord, Piaţa Gării de Nord, Cal. Griviţei, Bd. Dacia, Str. Traian, Str. DimitrieOnciul, Str. ZeceMese, Str. Traian, Str. NervaTraian, Cal. Văcăreşti.
Linia de autobuze 178 va reveni pe traseul de bază pe sensul spre terminalul ,,Sala Palatului", de la intersecţia Bd. Dinicu Golescu/Str. Witing, pe Bd. Dinicu Golescu, Str. Ştirbei Vodă, apoi pe traseul actual.
Autobuzele vor opri pe Bd. Dinicu Golescu, în staţia ,,Piaţa Virgiliu", situată înainte de intersecţia cu Str. Macedonia.
Liniile de autobuze 126, 168, 226, 368 vor funcţiona pe sensul spre cartiere, pe un traseu modificat de la intersecţia Str. Mircea Vulcănescu/Str. Berzei, pe Str. Berzei, Str. Ştirbei Vodă, Bd. Eroilor, apoi pe traseele actuale.
Autobuzele vor opri în staţia nou înfiinţată, ,,Mircea Vulcănescu", amplasată pe Str. Berzei, după intersecţia cu Str. Mircea Vulcănescu.
Linia de noapte N117 va funcţiona, de la data de 12/13.01.2014, pe un traseu modificat pe sensul ,,Ştrand Străuleşti", de la intersecţia Bd. Dacia/Cal. Griviţei/Str. Mircea Vulcănescu, pe Str. Mircea Vulcănescu (rond Bd. Uranus), Str. Gării de Nord, Piaţa Gării de Nord, Cal. Griviţei, apoi pe traseul actual, iar pe sensul spre ,,Piaţa Unirii', autobuzele vor circula pe un traseu modificat de la intersecţia Cal. Griviţei/Str. Polizu, pe Cal. Griviţei, Bd. Dacia, apoi pe traseul actual.

Noi sensuri unice în zona primului tronson din Bulevardul Uranus

Odată cu modernizarea semaforizării, s-a reorganizat circulaţia cu sensuri unice, astfel: s-a instituit sens unic pe str. Sevastopol, între str. Buzeşti şi b-dul. Lascăr Catargiu, dinspre str. Buzeşti către b-dul. Lascăr Catargiu, pe Calea Giviţei, între Str. Polizu şi b-dul Dacia, dinspre Str. Polizu către b-dul Dacia, pe bd. Gării de Nord, între str. Berzei şi P-ţa Gării de Nord, dinspre str. Berzei către P-ţa Gării de Nord.

http://www.b365.ro/cum-vor-circula-autobuzele-si-tramvaiele-ratb-pe-bd-uranus_200582.html
Deci linia 46 nu va fi la Gara de Nord.
BASARABIA E ROMÂNIA!!!
memorat