21 Decembrie 2024, 16:56:43

Autor Subiect: Grup Feroviar Roman -> GFR (GRAMPET)  (Citit de 9619 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

05 Decembrie 2010, 19:36:16

Elful

  • Vizitator
Discutii generale despre operatorul privat GFR.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

05 Decembrie 2010, 19:38:55
Răspuns #1

Elful

  • Vizitator
De la noul mers al trenurilor GFR va detine tot parcul rulant al Rompetrol, Unicom Group si jumatate din CTF ( Compania de Transport Feroviar ) cu subdeviziunea GTF - Grup Transport Feroviar. Inca o data isi dovedeste suprematia pe transportul de marfa in domeniul feroviar.
memorat
14 Aprilie 2011, 22:18:40
Răspuns #2

Upz

  • Mesaje postate: 114
  • Gen: Bărbat
 Astazi am avut o surpriza cand m-am dus la Gara de Nord   ;D Daca nu se supara, poate cineva sa ofere niste detalii despre respectiva ''doamna'' ?:D

memorat
15 Aprilie 2011, 17:56:20
Răspuns #3

alexandruc

  • Mesaje postate: 14
Surpriza? N-ai mai fost de mult prin gara, nu?
memorat
15 Aprilie 2011, 20:38:17
Răspuns #4

Upz

  • Mesaje postate: 114
  • Gen: Bărbat
Surpriza? N-ai mai fost de mult prin gara, nu?

Ba da, merg in fiecare joi :D Dar nu am mai intalnit locomotiva respectiva. Am intalnit alte tipuri de locomotive de la G.F.R. dar nu si aceasta.
memorat
15 Aprilie 2011, 21:09:55
Răspuns #5

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
Nu stiu prea multe despre acel tip de locomotiva.Stiu doar ca este ex-SNCF si cam atat...

memorat
16 Aprilie 2011, 21:53:32
Răspuns #6

alexandruc

  • Mesaje postate: 14
Sunt ex-clasa 425 SNCF. Anul de fabricatie 1967, putere 4130 kW, forta de tractiune 367 kN, viteza maxima 130 km/h. Pana acum sunt cunoscute un numar de 24 de locomotive de acest fel, ale GFR.
memorat
16 Aprilie 2011, 22:57:58
Răspuns #7

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
Deci sunt cam de-o varsta cu EA-urile autohtone...

memorat
22 Iunie 2011, 23:56:12
Răspuns #8

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
43-0142-0 si 425-208-2 ale GFR la manevre in Bucuresti Nord:


memorat
22 Iunie 2011, 23:57:04
Răspuns #9

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
60-0281-2 a GFR la manevre in Bucuresti Nord


memorat
06 Septembrie 2011, 11:46:41
Răspuns #10

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
memorat
07 Septembrie 2011, 22:08:34
Răspuns #11

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
memorat
30 Iunie 2012, 01:06:13
Răspuns #12

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
O locomotiva LDE inchiriata de GFR, despre care multi nu stiti...:)

memorat
30 Iunie 2012, 17:22:04
Răspuns #13

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
05 Octombrie 2012, 14:45:47
Răspuns #14

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
S.C. Grup Feroviar Român S.A. este o societate cu capital social integral privat, având ca obiect principal de activitate prestarea serviciilor de transport feroviar de mărfuri şi a serviciilor conexe transportului feroviar.

Rezultatele înregistrate, potenţialul şi disponibilitatea, parcul propriu de vagoane şi locomotive, capacităţile de transport întreţinere şi reparaţii, sunt menite să garanteze efectuarea unor servicii sigure şi de calitate şi recomandă firma noastră ca fiind unul dintre cei mai importanţi operatori feroviari din România.

Remiza GFR de la Brazi a fost construtia la finele anilor 2007, la ora actuala fiind cea mai moderna remiza de locomotive.


Multumim GRAMPET pentru sprijinul ACORDAT!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
05 Octombrie 2012, 14:47:21
Răspuns #15

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
S.C. Grup Feroviar Român S.A. este o societate cu capital social integral privat, având ca obiect principal de activitate prestarea serviciilor de transport feroviar de mărfuri şi a serviciilor conexe transportului feroviar.

Rezultatele înregistrate, potenţialul şi disponibilitatea, parcul propriu de vagoane şi locomotive, capacităţile de transport întreţinere şi reparaţii, sunt menite să garanteze efectuarea unor servicii sigure şi de calitate şi recomandă firma noastră ca fiind unul dintre cei mai importanţi operatori feroviari din România.

Remiza GFR de la Brazi a fost construtia la finele anilor 2007, la ora actuala fiind cea mai moderna remiza de locomotive.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
05 Octombrie 2012, 14:50:05
Răspuns #16

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
S.C. Grup Feroviar Român S.A. este o societate cu capital social integral privat, având ca obiect principal de activitate prestarea serviciilor de transport feroviar de mărfuri şi a serviciilor conexe transportului feroviar.

Rezultatele înregistrate, potenţialul şi disponibilitatea, parcul propriu de vagoane şi locomotive, capacităţile de transport întreţinere şi reparaţii, sunt menite să garanteze efectuarea unor servicii sigure şi de calitate şi recomandă firma noastră ca fiind unul dintre cei mai importanţi operatori feroviari din România.

Remiza GFR de la Brazi a fost construtia la finele anilor 2007, la ora actuala fiind cea mai moderna remiza de locomotive.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
05 Octombrie 2012, 15:20:35
Răspuns #17

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Remiza GFR de la Brazi.
memorat
28 Noiembrie 2012, 23:19:59
Răspuns #18

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
Azi dimineata, la trecerea de la Lujerului.
(scuze pentru calitate)

memorat
02 Decembrie 2012, 14:49:03
Răspuns #19

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":