Urat vopsita, sa-nebuneasca dusmanii mei...
Noroc cu grila cu 3 faruri, ca in rest, sa se-aleaga si sa faca si sa dreaga... daca as lua-o (iete ca m-am jurat)
Apropo, kestia cu 3 faruri era foarte COOOOOL la acea vreme, TATRA fiind pionier in acest fel de asezare al farurilor.
S-a bucurat de mult succes pantru faptul ca oferea ceva ce lumea nu vazuse pana atunci la o masina de serie. Acum pare o ciudatenie, dar atunci, era ceva inovator. Era ceva asemanator cu CITROEN cand a lansat modelul care avea suspensii si atunci cand masina era stationata, se "culca", iar atunci cand trebuia sa ruleze, se "scula" (masina... nu la ce va ganditi voi...). Apropo, cine stie despe ce model de CITROEN este vorba? (In afara de BX care a aparut mult mai tarziu...)
Si inca o provocare pt stiutori: Ce constructor a lansat "moda" faurilor ce se orientau in functie de directia de mers? Masina vira spre dreapta/stanga, si farurile se miscau spre dreapta/stanga... (scuze de HOFF TOPIC vereee).