21 Noiembrie 2024, 17:34:29

Autor Subiect: Clasa 61  (Citit de 5311 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

31 Ianuarie 2010, 15:51:04

vlaicuandrei

  • Vizitator
Clasa 61 erau Sulzerele noastre de toate zilele, doar ca aveau motor de 2640 CP fabricatie ALCO fata de 2100 CP. Erau vopsite in verde cu dungi galbene. Doar 2 au fost construite intre anii 1984-1985.Erau folosite pe linia dificila Oradea-Huedin-Cluj Napoca. Motorul a fost destul de bunicel, dar din cauza lipsei pieselor de schimb(doar cateva prototipuri au fost construite) si a uzurii in excess (trenuri de pana la 20 de vagoane) au fost retrase din servici. Din nou, nu aveau incalzire pentru tren, si puteau fi usor recunoscute dupa striatiile de pe margini.Ambele prototipuri sunt acum retrase.
Au fost niste locomotive foarte iubite de cei care le-au condus mai ales pentru surplusul de putere.

Date tehnice:
Motor Diesel: Licenta ALCO, 12 R 251 FLO, 12 cilindrii in V.
Putere: 2640 CP.
Viteza maxima: 100 km/h.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

31 Ianuarie 2010, 15:53:39
Răspuns #1

vlaicuandrei

  • Vizitator
Primele 2 poze sunt de pe vremea cand inca erau functionale. Ultima este o poza din depoul de la Cluj cred, unde si-a gasit sfarsitul cel putin una dintre ele :(
memorat
13 Februarie 2010, 11:16:18
Răspuns #2

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Egale ca putere cu GM-urile :).
memorat
13 Februarie 2010, 11:31:55
Răspuns #3

vlaicuandrei

  • Vizitator
Si o sa razi poate, dar ma crezi ca erau mai economice? :) si nici nu mancau atata ulei si asa mai departe...
memorat
28 Septembrie 2012, 12:55:44
Răspuns #4

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
92-53-0-610-001-5 -- primul LDE cu motoare asincron de curent ALTERNATIV la REMARUL 16 Februarie.
Provine din DA 1630.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
28 Septembrie 2012, 13:25:31
Răspuns #5

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
92-53-0-610-001-5 -- primul LDE cu motoare asincron de curent ALTERNATIV la REMARU 16 Februarie.
Provine din DA 1630.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
29 Septembrie 2012, 00:02:46
Răspuns #6

costi

  • MODERATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 2076
  • Gen: Bărbat
    • http://ontherail.at.ua/
Asta in cat timp o sa se prajeasca?

memorat
29 Septembrie 2012, 01:55:18
Răspuns #7

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Asta in cat timp o sa se prajeasca?

Nu cred ca se va praji!
memorat
29 Septembrie 2012, 14:13:44
Răspuns #8

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
92-53-0-610-001-5 -- primul LDE cu motoare asincron de curent ALTERNATIV la REMARUL 16 Februarie.
Provine din DA 1630.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":