21 Decembrie 2024, 13:50:03

Autor Subiect: Accidente, incidente si defectiuni la Metrorex  (Citit de 83446 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

18 Noiembrie 2010, 15:41:03
Răspuns #180

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Chiar am fost astazi acolo, dar n-au vrut sa ma interneze.

Am ramas tablou cand am auzit interviu acordat de catre Directorul General GH. Udristei: "Trenul a avut revizie in urma cu 2 zile, Alstom facand mentenanta trenurilor." De ce se da vina pe Alstom?


LAST EDIT: Or fi bagat vreo linie naveta? 6M1:D :D :D

Din ce vad eu se stie , cam toate au fost produse atunci (printre ultimile)

Din ce am vazut eu in reportaj se pare ca ar fi o cauza destul de serioasa si nu ar fi prima data asta ar scoate din vina cei care i-au facut revizia
memorat
18 Noiembrie 2010, 22:01:11
Răspuns #181

Ilie Alexandru

  • Fotograf semi-profesional...
  • Mesaje postate: 1079
  • Gen: Bărbat
  • REGIOTRANS, la bine si la greu!
Vazusem asta seara intr-un repoartaj de la Antena 1 un bot de rama in tunel care avea numarul 242, ziceau ca sunt filmari de la incident, sa fie ea rama buclucasa?
692-5       671-8      
 
Canon SX50-HS and Sony DSC-H5XV user.
memorat
20 Noiembrie 2010, 02:03:06
Răspuns #182

ByOnu

  • Vizitator
Trenurile Bombardie (Bombardie, fara r) sunt considerate o problema, o mica parte din puzzle. Mi-a placut ca Antena1 a avut tupeul de a spune adevarul despre BM-uri, si nu le-au laudat doar pt ca-s noi! :D Si mai mult imi place cum sunt laudate IVEle!! :P Plus ca ni se spune ca au garantie tehnica pana in 2030!!! ???

Uitati-va la clipurile astea doua incarcate de mine, au si scene din Dep Pantelimon si Industriilor! :-\
memorat
20 Noiembrie 2010, 08:59:23
Răspuns #183

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Trenurile Bombardie (Bombardie, fara r) sunt considerate o problema, o mica parte din puzzle. Mi-a placut ca Antena1 a avut tupeul de a spune adevarul despre BM-uri, si nu le-au laudat doar pt ca-s noi! :D Si mai mult imi place cum sunt laudate IVEle!! :P Plus ca ni se spune ca au garantie tehnica pana in 2030!!! ???
[...]

Uitati-va la clipurile astea doua incarcate de mine, au si scene din Dep Pantelimon si Industriilor! :-\

Dupa cum a spus "seful de cadetra de la MR", profesorul meu, acesta problema este cunoscuta bine de Metrorex, dealungul timpului inlocuindu-se profilului liniei, boghiurile trenurilor Bombardie (fara r, ca l-a "impozitat ANTENA 1/2/3") si din nou linia. Totodata atat timp cat rotile BM-urilor tocesc linia, aceasta poate ceda intr-un moment, dar, se pare ca accidentul a fost cauzat de un tren Iva Astra, boghiurile trenului fiind compatibila cu linia...



OFF-TOPIC: Otv or fi filmat in Depoul Berceni la IVELE ALBASTRE?!  :D :D



Last edit:
Vazusem asta seara intr-un repoartaj de la Antena 1 un bot de rama in tunel care avea numarul 242, ziceau ca sunt filmari de la incident, sa fie ea rama buclucasa?
Incidentul cu REM 242 este unul destul de vechi, anii 2002/2003.

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
20 Noiembrie 2010, 10:18:12
Răspuns #184

ByOnu

  • Vizitator

Last edit:Incidentul cu REM 242 este unul destul de vechi, anii 2002/2003.

De fapt accidentul a avut loc in 2006, atunci cand TEM-ul care-l continea pe REM 242 a deraiat sau a ramas fara curent in triajul de la Dristor2. ;)
memorat
20 Noiembrie 2010, 22:19:16
Răspuns #185

ByOnu

  • Vizitator
Dupa cum am mentionat, cu ocazia accidentului, multi reporteri au avut acces in depourile Militari si Pantelimon. Uitati de exemplu o transmisiune in direct din Dep Pantelimon, avand-o pe fundal pe bijuteria REM 009! (offtopic: nu stiam ca 009 este retrasa impreuna cu tot restul TEM-ului) :P

memorat
21 Noiembrie 2010, 22:28:55
Răspuns #186

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Este retrasa de mult; unii din voi care ati fost pe acolo in vizita trebuia sa o fi vazut ;).
memorat
21 Noiembrie 2010, 23:54:19
Răspuns #187

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Este retrasa de mult; unii din voi care ati fost pe acolo in vizita trebuia sa o fi vazut ;).
Raspunsul il gasesti aici: http://www.ro-trans.org/index.php/topic,666.msg100046882.html#msg100046882.




Rama Iva Astra implicata in deraierea de Miercuri seara este: 173 + 174 + 175. Iesise de la RK de circa 2 saptamani.

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
22 Noiembrie 2010, 00:09:31
Răspuns #188

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
       Daca tot am vorbit in ultimele zile de trenuri deraiate, ar fi trebuit sa includem in discutie si un rem Iva Astra care a pupat tampoanele, dar nu vom introduce in discutie acest lucru. Ne vom axa pe ultimele achizitii ale Metrorexului - trenurile Bombardier Movia 346 si sistemul ATC.

       Dupa ce in jurul orei 19:25, in statia Piata Victoriei 2 rama BM Bruxelles 1110 - 2110 a inchis de vreo doua ori usile peste calatori fara a se auzi in difuzoare anuntul vocal (atentie: nu toate usile, ci doar unele din acestea), trenul a plecat cu greutate din statie spre directia Dristor 2.


       Ajuns cu primul tren din directia Dristor 2 spre Gara de Nord din statia P. Victoriei 2 (M1), am intampinat aceeasi problema ca la Bruxelles 1110 - 2110, usile inchizandu-se de vreo 3 ori in rama Riga 1124 - 2124, de data aceasta peste calatori. Vai siamar de familia mecanicului, incluzand-o si pe "mama acestuia". Cred ca are carne in frigider sa ii ajunga pana la Paste...
Dupa ce calatori au reusit sa evadeze din captivitatea usilor trenului, rama a plecat din statie, tinand tot adinsul ATO-ul sa se franeze de urgenta. A plecat pe ATP spre Basarab 1.  :D :D
AMIN! Bombardier Rulles!  :D :D :D


NOTA: Ro-Trans nu doreste sa denigreze imaginea Metrorexului cat si al trenurilor Bombardier, dar aceste bijuterii ar trebuii sa prezinte lucruri pozitive si nu negative tinand cont ca pana acuma, in afara de sistemul ATO care da multe erori, Ivele sunt mai SFANTE!!!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
22 Noiembrie 2010, 01:00:51
Răspuns #189

ByOnu

  • Vizitator
...173 + 174 + 175. Iesise de la RK de circa 2 saptamani...

In presa se spunea ca iesise de la RK de doar 2 zile, nu saptamani. Sau o fi vreo alta infloritura a MediaFax-ului? :-\
memorat
22 Noiembrie 2010, 09:06:25
Răspuns #190

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
In presa se spunea ca iesise de la RK de doar 2 zile, nu saptamani. Sau o fi vreo alta infloritura a MediaFax-ului? :-\

Ma abtin de la comentari!!! Reprezentantii Metrorexului au facut aceasta reparca, iar presa a preluat-o. Un tren iesit de la RK nu intra atat de repede in traseu, el avand parte de cateva probe tehnologice care pot dura o zi pana la cateva saptamani/luni (gen tramvaiul #205).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
22 Noiembrie 2010, 15:31:32
Răspuns #191

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat
Poate sa fie 2 zile de cind a fost predata (cu hirtii) metrorexului, inainte de predare se face un numar de km si daca nu apar probleme se preda
memorat
24 Noiembrie 2010, 21:37:39
Răspuns #192

ByOnu

  • Vizitator
Glume proaste la metrou...

http://www.adevarul.ro/locale/bucuresti/Alarma_falsa_cu_bomba_la_metrou_in_Statia_Obor_0_377962328.html

Alarmă falsă cu bombă la staţia de metrou Obor
Alarma s-a dat azi-dimineaţă la staţia de metrou Obor. Potrivit purtătorului de cuvânt al Poliţiei Capitalei, Christian Ciocan, alarma s-a dovedit a fi falsă.
Potrivit purtătorului de cuvânt al Poliţiei Capitalei a spus că apelul a fost efectuat în jurul orei 8:30. Un bărbat a sunat la numărul unic de urgenţă şi a anunţat existenţa unei bombe la gura de metrou Obor.
În scurt timp, la faţa locului s-au deplasat mai multe echipe de pirotehnişti, care au demarat cercetările. În urma acestora, s-a stabilit că alerta a fost una falsă.
În timpul cercetărilor efectuate la faţa locului, accesul călătorilor la staţia respectivă nu a fost permis, iar persoanele care ieşeau din staţie au fost evacuate. Cu toate acestea, circulaţia metroului nu a fost întreruptă, întrucât ameninţarea viza zona de suprafaţă a staţiei Obor.
memorat
24 Noiembrie 2010, 22:07:49
Răspuns #193

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Astazi pe la ora 18.15 era paza excesiva pe M 4 in statiile 1 Mai si Basarab. Basarab numai ptr M 4 nu si pentru M 1.
memorat
26 Noiembrie 2010, 00:45:24
Răspuns #194

ByOnu

  • Vizitator
Stiati ca in septembrie TEM 043-011-195 a deraiat la Anghel Saligny? ??? Tot din cauza unui boghiu! :-X

Raportul investigatiei complet + poze (nu stiam ca mai nou se pun si poze): http://www.afer.ro/rom/OIFR/documents/incident%20metrorex.pdf.

Din ce am citit reiese ca Alstom nu a prins capacul bordului decat in 3 suruburi din 12, lucru care a dus la miscarea capacului, implicit la blocarea controlerelor.
Un citat care mi-a atras atentia...
"mecanicul–ajutor intenţionează a acţiona butonul de deconectare a bateriilor care ar fi produs frâna de urgenţă a trenului, dar se limitează la avertizarea mecanicul ,,ce faci”, acesta nu răspunde fiind preocupat de frânarea trenului...:D"


       
memorat
26 Noiembrie 2010, 09:09:45
Răspuns #195

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
În această dimineață (26.11.2010) în jurul orei 7:20 rama de metrou "Magnolia" a fost retrasă din circulație.
Rama părea a avea probleme deoarece a intrat în stație cu viteză redusă. Toată lumea a fost evacuată pe peron fără incidente și am umplut până la refuz următoarea ramă care era și așa plină.
 
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
26 Noiembrie 2010, 13:33:50
Răspuns #196

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Stiati ca in septembrie TEM 043-011-195 a deraiat la Anghel Saligny? ??? Tot din cauza unui boghiu! :-X

Raportul investigatiei complet + poze (nu stiam ca mai nou se pun si poze)
http://www.afer.ro/rom/OIFR/documents/incident%20metrorex.pdf

Din ce am citit reiese ca Alstom nu a prins capacul bordului decat in 3 suruburi din 12, lucru care a dus la miscarea capacului, implicit la blocarea controlerelor.
Un citat care mi-a atras atentia...
"mecanicul–ajutor intenţionează a acţiona butonul de deconectare a bateriilor care ar fi produs frâna de urgenţă a trenului, dar se limitează la avertizarea mecanicul ,,ce faci”, acesta nu răspunde fiind preocupat de frânarea trenului...:D"

Eu am citit acelasi lucru si am inteles putin altceva. Una din GRESELILE GROSOLANE efectuate de catre mecanic a fost aceea a actionarii SELECTORULUI DE VITEZE IN TIMPUL MERSULUI. Ca sa ce?! Ca sa scurteze timpul? Eu stiam ca nu modifici treptele de viteza din mers! Ca nici la masina nu scoti cheia din contact, chiar daca mai ai de mers doar 1 metru in linie dreapta. Intr-adevar si mentenanta a fost o problema, dar parerea mea este ca una dintre cele mai mari greseli a fost actionarea selectorului de viteze? De ce?

Pentru ca, (si ma scuzati) cu toata mentenanta proasta, daca ar fi actionat selectorul de viteze in pozitia 0 dupa oprirea completa, ar fi realizat ca acesta a ramas blocat (datorita proastei mentenante) intre pozitiile 0 si C1, dar in acel moment nu ar mai fi fost nici o problema. Pentru ca, odata cu intepenirea selectorului de viteze, s-a produs si blocarea manetei mers-frana! Si unde mai pui si intarzierea actionarii robinetului KD2... oricum! Eu voi continua sa citesc raportul pentru a intelege in totalitate cauzele producerii.

Dar domnu ByOnu, trenul NU a deraiat, trenul s-a "pupat" tandru cu opritorul fix! SI ASTA a dus la deraiere... Si conteaza mai mult ca a depasit un "reper pe rosu", decat ca a deraiat...
memorat
26 Noiembrie 2010, 16:10:17
Răspuns #197

Matei Voineag

  • Vizitator
Ce jafuri infecte sunt IVEle, sunt o rusine pentru secolul 21, normal ca deraiaza si iau foc, doar sunt antice, la ce sa ne mai asteptam din partea lor ? >:(
memorat
26 Noiembrie 2010, 22:23:15
Răspuns #198

bygy007

  • Mesaje postate: 207
  • Gen: Bărbat

"mecanicul–ajutor intenÅ£ionează a acÅ£iona butonul de deconectare a bateriilor care ar fi produs frâna de urgenţă  .. ;D"



Asta era cea mai rapida metoda , si mai era una , dar daca amindoi mincau seminte....
memorat
26 Noiembrie 2010, 22:38:15
Răspuns #199

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Dar nu era mai "Ca la carte" sa lase in pace selectorul de viteze decat in momentul in care ar fi oprit complet trenul?

Si inca o intrebare: care ar fi fost a doua varianta?
memorat