21 Decembrie 2024, 17:44:52

Autor Subiect: Viitoarele tramvaie pentru RATB. Tramvaiul adaptat pentru Bucuresti  (Citit de 24280 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

04 Februarie 2009, 00:00:56
Răspuns #20

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Mai oameni buni, noi discutam de linii cand inca aceste tramvaie sunt vise...
Pana se vor face contractele si va exista probabilitatea sosirii unui asemenea tramvai ULF, fie el Alshtom, Bombardier sau variatiuni cu componente de la acesti doi magnati liniile se vor strica inca de vreo 3 ori. Nu spun asta cu bucurie, dar chiar daca va mai retin bucuria de a "repartiza" virtual liniile mai noi nu va mai ganditi la asta.
Ca va mai curge multa apa pe Dambovita...
memorat
25 Februarie 2009, 02:54:01
Răspuns #21

alexs2tank

  • Mesaje postate: 80
  • Gen: Bărbat
    • Google
Acum vine intrebarea, de ce sa luam ceva din afara.. cand putem sa construim chiar noi (stiu ca nus de acord mai marii mahari care vor sa si scoata ceva bani de pe urma la o astfel de tranzactie). Avand in vedere tehnologia pe care o avem landemana, infrastructura actuala and co., URAC-ul poate sa se apuce de construit tramvaie oricand. Bucur LF e un proiect care va continua mult (nu va stric surpriza ce va asteapta  ;D ) iar pe platforma V3A se pot face multe modificari foarte folositoare bucurestiului, ori una din ele ar fii adaugarea unei sectiuni noi la V3A cu podea coborata creeand un V4A-PPC foarte lejer (munca multa de proiectare dar cei de la URAC ar fii dispusi sa faca asa ceva). Daca s-ar aproba asa ceva, ar fii extraordinar, imaginativa V4A pe 41, un vis devenit realitate, n-am mai sta lipiti de geamuri (in special la meciurile Stelei cand mergi pe jos la meci de la Plazza Romania sau risti sa ramai fara o mana sau un picior in tramvai). Boghiurile motoare de pe V3A-CH-PPC sunt foarte bune pentru a tine un V4A (avand in vedere ca au in vitezometru 120km/h cred ca toata puterea aia de tractiune poate fii impartita la inca cativa metrii adaugati). Care e problema? problema e ca nu se vrea un tramvai mai lung decat un V3A, datorita diverselor probleme etc.. de asta nici nu se va cumpara un tramvai din afara (si sincer nici nu as vrea, tot cu Made in Romania imi place mai mult), in cel mai rau caz se va cumpara un tramvai din afara care e profitabil pentru "ai mai mari". Bucur LF or sa fie foarte bune, iar V2A-urile care vor disparea, se vor regasii oarecum in Bucur 1 stati fara grija (care in timp cred ca vor lua locul V2A-urilor mai degraba decat locul Tatrelor). Daca se va proiecta un tramvai mai lung ca V3A, va fii V4A, deoarece Bucur LF cu mai multe sectiuni centrale, va fii ceva mai costisitor si mai greu de facut. In plus de asta, ar arata prea mult a tramvai din Europa si chiar imi place oarecum design-ul romanesc (Care mai are o greseala ici colo dar care intra la fix si arata mai bine decat ar fii aratat daca nu era acolo, ca doar asta fac lucrurile romanesti sa fie asa de bune si placute ;D ). Sper incontinuare la o constructie romaneasca si nu la ceva cumparat din afara.

Concluzie: tramvaiele actuale sunt foarte bune pentru bucuresti in special V3A-93 si Bucur LF, daca ar fii mai multe ar fii foarte bine, ori asa ori sa fie mai lungi nitel ;D.
""If a man does his best, what else is there..""
^George S. Patton^

(Avatarul: Statia L.D.C. "Printre Ive.." - �Foto: Me and co.)
memorat
25 Februarie 2009, 07:41:37
Răspuns #22

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Acum vine intrebarea, de ce sa luam ceva din afara.. cand putem sa construim chiar noi (stiu ca nus de acord mai marii mahari care vor sa si scoata ceva bani de pe urma la o astfel de tranzactie). Avand in vedere tehnologia pe care o avem landemana, infrastructura actuala and co., URAC-ul poate sa se apuce de construit tramvaie oricand. Bucur LF e un proiect care va continua mult (nu va stric surpriza ce va asteapta  ;D ) iar pe platforma V3A se pot face multe modificari foarte folositoare bucurestiului, ori una din ele ar fii adaugarea unei sectiuni noi la V3A cu podea coborata creeand un V4A-PPC foarte lejer (munca multa de proiectare dar cei de la URAC ar fii dispusi sa faca asa ceva). Daca s-ar aproba asa ceva, ar fii extraordinar, imaginativa V4A pe 41, un vis devenit realitate, n-am mai sta lipiti de geamuri (in special la meciurile Stelei cand mergi pe jos la meci de la Plazza Romania sau risti sa ramai fara o mana sau un picior in tramvai). Boghiurile motoare de pe V3A-CH-PPC sunt foarte bune pentru a tine un V4A (avand in vedere ca au in vitezometru 120km/h cred ca toata puterea aia de tractiune poate fii impartita la inca cativa metrii adaugati). Care e problema? problema e ca nu se vrea un tramvai mai lung decat un V3A, datorita diverselor probleme etc.. de asta nici nu se va cumpara un tramvai din afara (si sincer nici nu as vrea, tot cu Made in Romania imi place mai mult), in cel mai rau caz se va cumpara un tramvai din afara care e profitabil pentru "ai mai mari". Bucur LF or sa fie foarte bune, iar V2A-urile care vor disparea, se vor regasii oarecum in Bucur 1 stati fara grija (care in timp cred ca vor lua locul V2A-urilor mai degraba decat locul Tatrelor). Daca se va proiecta un tramvai mai lung ca V3A, va fii V4A, deoarece Bucur LF cu mai multe sectiuni centrale, va fii ceva mai costisitor si mai greu de facut. In plus de asta, ar arata prea mult a tramvai din Europa si chiar imi place oarecum design-ul romanesc (Care mai are o greseala ici colo dar care intra la fix si arata mai bine decat ar fii aratat daca nu era acolo, ca doar asta fac lucrurile romanesti sa fie asa de bune si placute ;D ). Sper incontinuare la o constructie romaneasca si nu la ceva cumparat din afara.

Concluzie: tramvaiele actuale sunt foarte bune pentru bucuresti in special V3A-93 si Bucur LF, daca ar fii mai multe ar fii foarte bine, ori asa ori sa fie mai lungi nitel ;D.

De unde stii ca se va fabrica Bucurul LF in serie, si nu vom importa un model de tramvai din strainatate, asamblat in colaborare cu Electroputere Craiova sau Astra Arad...
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Februarie 2009, 10:58:23
Răspuns #23

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Ma baieti ma... Toate bune si frumoase, dar si LF-u are acele nenorociri de boghiuri de V3A! Sunt depasite fratilor! Sunt depasite atat din punct de vedere al rezistentei cat si al puterii motoarelor.
S-a mai discutat ca un V3A la deal este ca un melc, fata de un V2A la acelasi deal. In concluzie, cu doua boghuri motoare si cu o sectiune centrala, se misca destul de anevoios.
Intr-adevar, s-ar putea realiza un cadru mai usor dar eu continui sa cred ca problema ramane la boghiuri.
Si vorba ceea "Pestele de la cap se impute"! In cazul acesta capul = boghiul.  ;D
memorat
25 Februarie 2009, 11:27:49
Răspuns #24

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Se preconiza prin ziare ca Bombardier ar dorii fabricarea unor tipuri de tramvaie la noi in tara, ele fiind destinate vanzarii din Europa Balcanica si de Sud-Est. Alte ziare sustin semnarea unui tratat intre Astra Arad si Siemens.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Februarie 2009, 12:07:22
Răspuns #25

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Asta nu are nicio legatura cu tramvaiul potrivit pentru Bucuresti  :D :D

Noua ne trebuie tramvaie care sa si circule aici in Bucurestiul asta mizerabil . Nu doar sa le fabrice cineva prin Romanica si sa le distribuie prin Europa.
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
27 Februarie 2009, 12:05:07
Răspuns #26

zofei.2006

  • Vizitator
R.A.T.B nu doreste sa echipeze toate vagoanele cu toate cele 4 boghiuri motoare ca va dati seama ce bine s-ar misca atunci vagonul. Nici macar nu au vrut sa faca un prototip . >:(
memorat
27 Februarie 2009, 15:43:53
Răspuns #27

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
R.A.T.B nu doreste sa echipeze toate vagoanele cu toate cele 4 boghiuri motoare ca va dati seama ce bine s-ar misca atunci vagonul. Nici macar nu au vrut sa faca un prototip . >:(
205 va fi un prototip cu CA si deasemenea 4 boghiuri motoare.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
27 Februarie 2009, 19:44:45
Răspuns #28

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Adica vrei sa imi spui tu mie ca o sa aiba PATRU boghiuri motoare si va fii cu actionare in CA?!
Asta chiar ar fii ceva, dar sunt cam reticent la treaba cu boghiurile...doar putin ;D.
memorat
27 Februarie 2009, 20:38:30
Răspuns #29

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Si daca 205 se va misca bine credeti ca va fi un tip de tramvai potrivit pentru Bucuresti?Sau nu?Ma intreb cum va face fata Bucur LF pe linia 41 ,va fi suficient de potrivit pentru o linie asa de aglomerata ca 41?
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
27 Februarie 2009, 21:44:25
Răspuns #30

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Iti voi raspunde pe rand.
1. Tara arde si baba se piaptana.
La ce Dumnezeu le trebuie prototip cu actionare in CA si toate boghiurile motoare?
Pai daca e asa, sa faca actionare in CA la tatre care au din nastere toate boghiurile motoare.
Pe omul de rand NU IL INTERESEAZA MARUNTISURILE! SI SUNT MARUNTISURI!
                     - Actionarea in C.A. NU sporeste capacitatea de transport!
                     - Existenta a 4 boghiuri motoare iar nu face nimic! Poate ca va avea un demaraj mai bun dar la ce le trebuie?!
Haideti sa ne trezim la realitate!!! Sunt deja fite pe care si le permit tarile cu infrastructura bine pusa la punct. La noi nici asta nu exista din pacate... >:(
Eu vreau sa imi vina tramvaiul in statie, chiar daca are 4 boghiuri motoare in loc de 2 si chiar daca este sau nu actionat in C.A.!
Eu vreau sa aiba o podea cat de cat joasa nu sa ma chinui sa urc in ele!
Daca URAC-ul ar fi proiectat sau comandat niste boghiuri mici pentru Bucur LF? Sa il faca low floor nu n-spe % low floor si DIN NOU doar pe segmentul median si cu n-spe trepte in sectiunile de deasupra boghiurilor?  >:(

Acum ca m-ai intrebat cum s-ar descurca Bucur LF pe 41.
Simplu! La fel ca orice tramvai. Nu are nimic special decat ca e mai jos si mai modern decat toate celelalte. Aer Conditionat in salon nu are!
Asa ca! Haideti sa nu mai ridicam in slavi acest tramvai DOAR pentru ca:
                     - Are un look futurist.
                     - Este mai jos decat celelalte.
Nu il face decat MAI FIABIL dar nu se poate spune despre el ca este tatal tramvaielor!
Personal, prefer sa aiba podea joasa si aer conditionat decat DOAR sa arate bine!  ;D
                     

memorat
28 Februarie 2009, 19:51:43
Răspuns #31

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Mi-ar place sa vad ca Bucur LF poate fi tramvaiul potrivit pentru Bucuresti.Mi-ar place ca ceva romanesc safie fiabil,durabil si bun pentru oras.Astept cu nerabdare sa vad ce tramvaie se pot face la Pascani si la Arad.Cred ca daca LF  va fi un succes poate concura cu bine cu nume ca Bombardier,Alstom sau Siemens.
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
28 Februarie 2009, 19:59:20
Răspuns #32

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Si pana la urma degeaba este potrivit daca este doar unul singur.
Chiar daca in adancul sufletului meu sper asta, sa fii sigur ca sunt reticent la ideea ca am putea concura cu marile companii.
SI NU! AM GRESIT INTENTIONAT!
Suntem in stare de multe! DAR NU VREM!
memorat
28 Februarie 2009, 20:07:59
Răspuns #33

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Si pana la urma degeaba este potrivit daca este doar unul singur.
Chiar daca in adancul sufletului meu sper asta, sa fii sigur ca sunt reticent la ideea ca am putea concura cu marile companii.
SI NU! AM GRESIT INTENTIONAT!
Suntem in stare de multe! DAR NU VREM!

Bucurul LF ar putea sa concureze cu ALSTOMUL, Siemensul si Bombardierul daca Uracul ar montat in interiorul tramvaiului mai multe obiecte din plastic, care sunt mai usor de modelat, sunt mai usoare si de asemenea rezista mai mult. Usa de la cabina vatmanul este din PCV, dar peretele a fost realizat din tabla. Vestita tabla romaneasca.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
28 Februarie 2009, 20:19:33
Răspuns #34

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Corect!
Si nu numai detaliile sunt problema. Daca am face si noi un tramvai ULF? Ce s-ar intampla?
Ca Bucuru in fine, e o corcitura intre toate tramvaiele de la noi.  ;D
memorat
28 Februarie 2009, 20:22:43
Răspuns #35

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Corect!
Si nu numai detaliile sunt problema. Daca am face si noi un tramvai ULF? Ce s-ar intampla?
Ca Bucuru in fine, e o corcitura intre toate tramvaiele de la noi.  ;D
Speram ca din toamna sa aiba si pui.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
28 Februarie 2009, 20:31:46
Răspuns #36

Cristian

  • Trenuri, Metrouri, Tramvaie, Infrastructura
  • Mesaje postate: 515
  • Gen: Bărbat
    • My dev-art.
Noi vorbim de pui desi nu a fost inca trimis oficial la traseu. Mi-e mila de zona purtatoare a tramvaiului pentru ca este una sensibila.. si la infrastructura de la noi..
In fine, vom vedea!
memorat
05 Aprilie 2009, 02:15:22
Răspuns #37

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Speram ca din toamna sa aiba si pui.
Vise Iasmine vise.Ai sa vezi ca asa va fi.El nici macar nu a iesit in traseu si tu te gandesti la pui.
Cu respect si admiratie.
memorat
05 Aprilie 2009, 03:55:17
Răspuns #38

alexs2tank

  • Mesaje postate: 80
  • Gen: Bărbat
    • Google
Normal ca a durat pana sa iasa la traseu.. are atatea lucruri noi incat le e frica sa nu se rupa in 2 (e normal), stai sa vezi ca asa o sa fie si cu V3A-93-CA, o sa stea 1 an in probe :D si cam asa e cu orice inovatie care vine de la URAC, se testeaza atent ori eu unul n-am nicio problema cu asta din moment ce asa sunt mai sigur ca no sa alerg din intamplare cu picioarele pe sina, prin podeaua din sectiunea C pentru ca a cazut un nit.

Apropo de un articol care l-am citit recent pe railway insider.. cica... Electroputere ne pregateste un tramvai low-floor destinat Romaniei si poate chiar altor tari, asta printr-un parteneriat cu firma poloneza Solaris in urmatorii 3 ani. Poate tramvaiul potrivit pentru Bucuresti o sa vina de la Electroputere, desii ma simt mai bine stiind ca tramvaiul potrivit pentru Bucuresti este facut in Bucuresti (ex: Bucur LF si posibilii lui urmasi mai moderni decat originalul). Daca e Made in Romania e bine oricum. Imi cer scuze daca sa mai discutat despre asta pe undeva, n-am cautat pe forum.
""If a man does his best, what else is there..""
^George S. Patton^

(Avatarul: Statia L.D.C. "Printre Ive.." - �Foto: Me and co.)
memorat
01 Februarie 2010, 20:44:57
Răspuns #39

florin.lifticariu

  • Mesaje postate: 30
memorat