21 Decembrie 2024, 18:41:57

Autor Subiect: Propuneri si/sau modificari in traseele vehiculelor RATB  (Citit de 161390 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

26 Octombrie 2012, 15:17:53
Răspuns #220

Matei

  • Vizitator
Lucrarile (la Pasajul Piata Sudului n.r.) vor incepe in maxim 2-3 saptamani,sa vedeti haos in zona plus ca aici mai intra si pasajul Vacaresti care nu este gata. Linia 11 va intoarce la Sura Mare,cel putin asa stiu de ultima data cand am fost informat dar sincer nu stiu cum se va intampla asta deoarece capatul cu pricina este si asa aglomerat cu vagoanele liniei 1,inelara.

Eu cred ca lucrarile in zona Piata Virgiliu dureaza atat de mult deoarece acum nu sunt suficiente vagoane pentru 35 (Vasile Parvan - Depoul Militari) + 12 (CFR Progresul - Gara Basarab). Linia 11 va intoarce sigur la CFR Progresul (dupa inceperea lucrarilor la Pasajul Piata Sudului), 25 se va desfiinta, iar 35 va reveni la Vasile Parvan. Deci, eu zic ca un dialog intre 'Dorel' (muncitor la Piata Virgiliu) si cineva din RATB ar suna cam asa: "Dorele, nu trage tare, ca linia 35 nu poate reveni acum la traseul de baza. Cu putin timp inainte de inceperea lucrarilor la Sudului, trageti tare !". ;D
memorat
29 Octombrie 2012, 19:32:35
Răspuns #221

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Propun urmatoarele modificari de linii si anume:

1.Linia 1(inelara) sa circule modificat de la intersectia Bd-ul Octavian Goga/Bd-ul Marasesti prin Bd-ul Marasesti,Str.Dr Istrati,Sos Progresului apoi traseul de baza.

2.Linia 23 sa circule modificat de la intersectia Bd-ul Octavian Goga/Str.Nerva Traian,prin Str.Nerva Traian,Bd.Gh Sincai,Calea Serban Voda,Sura Mare.
Si tot aici linia 4 sa intoarca din nou la Sura Mare.
2.1 Sau o alta varianta a linie 23 este ca de la Piata Eroii Revolutiei/Sos Viilor prin Sos. Giurgiului,Str.Anghel Alexandru,Str.Zetarilor,capat ZETARILOR.
Cu aceasta ocazie linia 4 desfiintata.


P.S: Linia 27 este dublata in proportie foarte mare de linia 23,iar in cazul liniei 1 acel macaz nu a fost folosit mai deloc de cand a fost modernizata linia de pe Bd-ul Marasesti (zona parcul Carol)plus traseul propus de mine linia este modernizata in proportie de 99 %.
memorat
29 Octombrie 2012, 20:15:25
Răspuns #222

Matei

  • Vizitator
Propun urmatoarele modificari de linii si anume:

1.Linia 1(inelara) sa circule modificat de la intersectia Bd-ul Octavian Goga/Bd-ul Marasesti prin Bd-ul Marasesti,Str.Dr Istrati,Sos Progresului apoi traseul de baza.

Like ! Dar ideea imi apartine.
memorat
31 Octombrie 2012, 16:47:19
Răspuns #223

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Cei de "sus" se incapataneaza ca traseul liniei 27 sa nu fie modificat prin Calea Vitan-Mihai Bravu.De la desfiintarea lui 19 nu exista linie directa intre cartierele Vitan si zona Mihai Bravu cu Dristor-Salajan.Nu vad de ce ar trebui 2 linii cu acelasi traseu sa mearga pe Dudesti.
memorat
23 Ianuarie 2013, 17:04:31
Răspuns #224

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Circula voci zilele astea cum ca s-ar dori revenirea lui 15 la Ghencea si revenirea lui 34 in locul lui 1.Stie cineva mai multe? Sau simple zvonuri...

P.S:Ramane ca zilele astea sa ma interez mai mult...
memorat
23 Ianuarie 2013, 17:38:24
Răspuns #225

Andrei

  • Mesaje postate: 4405
  • Gen: Bărbat
Circula voci zilele astea cum ca s-ar dori revenirea lui 15 la Ghencea si revenirea lui 34 in locul lui 1.Stie cineva mai multe? Sau simple zvonuri...

P.S:Ramane ca zilele astea sa ma interez mai mult...

A, 34 sa intoarca la Sura Mare in loc-ul lui 1 ?
memorat
23 Ianuarie 2013, 17:40:25
Răspuns #226

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
A, 34 sa intoarca la Sura Mare in loc-ul lui 1 ?
Nup.Un alt traseu.Nu va mai exista inelara...
memorat
23 Ianuarie 2013, 17:51:07
Răspuns #227

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Circula voci zilele astea cum ca s-ar dori revenirea lui 15 la Ghencea si revenirea lui 34 in locul lui 1.Stie cineva mai multe? Sau simple zvonuri...

P.S:Ramane ca zilele astea sa ma interez mai mult...
Se va desfiinta 27 in locul reinfiintari lui 15.
memorat
23 Ianuarie 2013, 18:15:54
Răspuns #228

Andrei

  • Mesaje postate: 4405
  • Gen: Bărbat
Nup.Un alt traseu.Nu va mai exista inelara...

Adica n-o sa mai intoarca nimic, nici o linie acolo? Ai de mine.....
memorat
23 Ianuarie 2013, 18:55:54
Răspuns #229

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Adica n-o sa mai intoarca nimic, nici o linie acolo? Ai de mine.....
Nu o sa mai intoarca nimic unde ?
memorat
23 Ianuarie 2013, 19:25:41
Răspuns #230

Andrei

  • Mesaje postate: 4405
  • Gen: Bărbat
memorat
23 Ianuarie 2013, 19:30:58
Răspuns #231

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Nu stiu nimic, dar 15 intorcea la Alexandria din cate imi amintesc  ;D.
La Sura Mare intorcea 4 parca, ar putea sa re-adauge linia 19 care intoarcea la Sura Mare.
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
23 Ianuarie 2013, 19:34:24
Răspuns #232

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Nu stiu nimic, dar 15 intorcea la Alexandria din cate imi amintesc  ;D.
La Sura Mare intorcea 4 parca, ar putea sa re-adauge linia 19 care intoarcea la Sura Mare.
Tot la Sura Mare ramane sa intoarca 34,daca se va hotara schimbarea inelarei 1 in 34...
memorat
23 Ianuarie 2013, 22:21:26
Răspuns #233

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
La Sura Mare, noul patron al MALL-ului ce va fi transformat in spital doreste sa izgoneasca tramvaiele de acolo ca cica il deranjeaza. Un buzunar plin de bani poate schimba o linie de tramvai. Ar putea fi infiinta linia 34 intre Ghencea - Banu Manta - Obor - Granitul.
Se poate infiinta linia 15 intre Ghencea - Sos. Viilor - Calea Serban Voda - Calea Vitan (sau Dudesti) si Ratb Titan.
Putem marii traseul liniei 634 pana la BUCUR OBOR sau Baicului (4 masini in plus ar ferici soferii care se tot plang ca se invart toata ziua).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Ianuarie 2013, 22:41:37
Răspuns #234

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
La Sura Mare, noul patron al MALL-ului ce va fi transformat in spital doreste sa izgoneasca tramvaiele de acolo ca cica il deranjeaza. Un buzunar plin de bani poate schimba o linie de tramvai. Ar putea fi infiinta linia 34 intre Ghencea - Banu Manta - Obor - Granitul.
Se poate infiinta linia 15 intre Ghencea - Sos. Viilor - Calea Serban Voda - Calea Vitan (sau Dudesti) si Ratb Titan.
Putem marii traseul liniei 634 pana la BUCUR OBOR sau Baicului (4 masini in plus ar ferici soferii care se tot plang ca se invart toata ziua).
Pai cum sa-l deranjeze o linie de tramvai care i-ar putea aduce clienti direct in batatura? Sa inteleg ca se vrea desfiintarea capatului de la Sura Mare care abia a fost modernizat?
memorat
23 Ianuarie 2013, 22:45:56
Răspuns #235

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
La Sura Mare, noul patron al MALL-ului ce va fi transformat in spital doreste sa izgoneasca tramvaiele de acolo ca cica il deranjeaza. Un buzunar plin de bani poate schimba o linie de tramvai. Ar putea fi infiinta linia 34 intre Ghencea - Banu Manta - Obor - Granitul.
Se poate infiinta linia 15 intre Ghencea - Sos. Viilor - Calea Serban Voda - Calea Vitan (sau Dudesti) si Ratb Titan.
Putem marii traseul liniei 634 pana la BUCUR OBOR sau Baicului (4 masini in plus ar ferici soferii care se tot plang ca se invart toata ziua).

Daca tot sunt unii nesimtiti vin si eu cu o propunere.
Vorbesc despre linia 34: Romprim -> Sos. Viilor -> Bd.Vasile Milea -> Pasajul Suprateran Basarab -> Piata Victoriei -> Obor -> Piata Iancului -> Dristor.
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
23 Ianuarie 2013, 22:49:19
Răspuns #236

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Daca tot sunt unii nesimtiti vin si eu cu o propunere.
Vorbesc despre linia 34: Romprim -> Sos. Viilor -> Bd.Vasile Milea -> Pasajul Suprateran Basarab -> Piata Victoriei -> Obor -> Piata Iancului -> Dristor.
La Romprim nu cred ca il vor duce pentru ca dubleaza foarte mult linia 11 si nu cred ca are rost. Circula voci cum ca se vrea linia 34 intre Dep Militari-Obor-Sura Mare
memorat
23 Ianuarie 2013, 23:05:24
Răspuns #237

Matei

  • Vizitator
Daca tot sunt unii nesimtiti vin si eu cu o propunere.
Vorbesc despre linia 34: Romprim -> Sos. Viilor -> Bd.Vasile Milea -> Pasajul Suprateran Basarab -> Piata Victoriei -> Obor -> Piata Iancului -> Dristor.

Imi place ideea ta ! ;)
memorat
23 Ianuarie 2013, 23:13:00
Răspuns #238

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
La Romprim nu cred ca il vor duce pentru ca dubleaza foarte mult linia 11 si nu cred ca are rost. Circula voci cum ca se vrea linia 34 intre Dep Militari-Obor-Sura Mare
De cet VEST ce ziceti?!
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
23 Ianuarie 2013, 23:18:30
Răspuns #239

Matei

  • Vizitator
34 - Dep. Militari - Pasaj Basarab - Bucur Obor - Cal. Vitan - Bd. Gh. Sincai - Sura Mare este o aberatie. De unde atatea vagoane pentru o linie atat de lunga (mult prea lunga) ?!
LE: Ideea lui Tibi mi se pare buna, dar cel mai bine ar fi - 34 pe vechiul traseu (Cal. Vitan - Pasaj Basarab - Ghencea), iar 27 sa se modifice astfel - RATB Titan - Sos. Mihai Bravu - Cal. Vitan - Bd. Gh. Sincai - Sura Mare.
Mai jos va prezint dezavantajele provocate de linia 1, in comparatie cu fostele 19 si 34:
 - Intervale mai mare intre tramvaie, in comparatie cu 34 (fiind mai lunga)
 - Daca are loc un accident intr-un punct al acestei linii, ramane toata linia blocata, fiind foarte lunga
 - Linia 34 asigura o legatura rapida intre Terminalul Ghencea si Sos. Progresului, acum a ramas doar linia 47, care are intervale mult mai mari decat 34
 - Intre AFI Cotroceni si Sura Mare nu prea este folosita, deoarece o dubleaza liniile 11 si 25, care au intervale destule de bune, in special linia 25
 - Cele mai noi / moderne tramvaie ale RATB (Bucur LF) se distrug pe infrastructura nemodernizata a liniei 1 (Cal. Serban Voda-Bd. Gh. Sincai-Str. Nerva Traian)
 - La orele de varf, terminalul Sura Mare se aglomereaza atat de mult, incat unele tramvaie ale liniei 1 nu mai incap in terminal si blocheaza circulatia liniei 11, spre Romprim
memorat