30 Decembrie 2024, 19:44:38

Autor Subiect: Magistrala 4 » Gara de Nord 2 - 1 Mai - Parc Bazilescu - Lac STRAULESTI  (Citit de 35424 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

06 Septembrie 2011, 10:47:59
Răspuns #100

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Ha ! Ha ! Ha ! Depoul "Straulesti" va avea 6 linii !! . Si cand te gandesti ca trebuie sa adaposteasca metrourile a doua magistrale - si nu scurte ! ( M 4 si M 6 ) ( M 4 prelungit pana la "Giurgiului / Jilava, evident ) si un M 6 care cert nu se va opri la Gara de Nord.
 Apoi depoul va fi dotat cu un Stadion "Multimodal" :D   :-\ cu pista de atletism de 10.000 locuri. Al cui o fi si ce competitii se vor organiza ? Cupa "depourilor Metrorex contra depouri tramvaie"  la biatlon ?
 Dar va las in compania celor de la Click.
A, da, uitasem, baietii in Ianuarie 2012 se apuca de treaba !


Parcare şi stadion făcute pe maidan
Construcţiile vor fi ridicate de Ministerul Transporturilor, la capătul staţiei de metrou Străuleşti. Lucrările încep în ianuarie 2012[/b]
de Adrian Popescu

Parcare pe trei niveluri, cu spaţii verzi pe acoperiş. Autogară şi peron subteran pentru autobuze, amenajat chiar în staţia de metrou, iar deasupra un stadion de fotbal. Aşa va arăta zona Străuleşti peste doi ani.


La margine de Bucureşti, pe malul Lacului Străuleşti, Ministerul Transporturilor va realiza un experiment fără precedent.

Pe malul lacului, pe locul fostei baze sportive, acum devenită teren viran, va apărea - în subteran - staţia de metrou Străuleşti, care va fi gândită sub formă de depou cu şase peroane.
La ieşirea din staţie, va fi ridicată o parcare supraterană cu trei niveluri, care la parter va avea o autogară. Deasupra staţiei va fi amenajat un stadion al Metrorex cu 10.000 de locuri.

„Va fi prima zonă special gândită pentru a permite celor din provincie să nu mai intre cu maşinile în Capitală. Descongestionăm astfel traficul"
, ne-a declarat directorul Metrorex, Gheorghe UdriÅŸte.

În premieră, pe laturile staţiei-depou vor fi peroane cu locuri de parcare, astfel încât călătorii să se poată transborda fără a ieşi la suprafaţă.

Licitaţia pentru stabilirea constructorului va fi organizată luna viitoare. În prezent, magistrala 4 are şase staţii: Gara de Nord 2, Basarab 2, Griviţa, 1 Mai, Pajura şi Parc Bazilescu.

Odată cu finalizarea ultimelor două staţii, Laminorului şi Lac Străuleşti, lungimea traseului va fi de 7,8 km, cu o capacitate de transport estimată la 50.000 de persoane.

Staţia de metrou va avea şase peroane


Investiţia pentru staţia Străuleşti, stadion şi parcarea pe trei niveluri este estimată la 298 milioane de euro.

Lângă cele şase peroane ale staţiei vor fi amenajate două peroane cu parcări în spic.

Parcarea supraterană situată deasupra intrării în metrou va avea 200 de locuri dispuse pe trei niveluri.
memorat
07 Septembrie 2011, 16:11:02
Răspuns #101

mariustrs

  • Vizitator
memorat
15 Noiembrie 2011, 01:24:06
Răspuns #102

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Foto | Uau! Ce staţii tari de metrou vom avea în Bucureşti!

Mai mult: Foto | Uau! Ce staţii tari de metrou vom avea în Bucureşti! - Ştiri interne | Libertatea.ro
Atenţie, se închid uşile! Urmează staţia Laminorului. Asta ar putea auzi bucureştenii în câţiva ani, pentru că Metrorex vrea să extindă Magistrala 4. Astfel, de la începutul anului viitor vor demara lucrările la două noi staţii: Laminorului şi Străuleşti.

Mai mult: Foto | Uau! Ce staţii tari de metrou vom avea în Bucureşti! - Ştiri interne | Libertatea.ro
Peroane moderne, cu lifturi, scări rulante cu pereţii din sticlă şi iluminat special. Aşa vor arăta staţiile Laminorului şi Străuleşti peste trei ani. Aceasta din urmă va avea şi un depou cu şase peroane, o parcare supraterană cu trei niveluri şi o autogară, ceea ce o va face să devină cea mai mare staţie de metrou din Bucureşti.

Gheorghe Udriste"Ne dorim ca oamenii care vin din provincie să-şi lase autoturismele în parcarea supraetajată de la Străuleşti, după care să ajungă în centrul oraşului cu metroul" , ne-a declarat Gheorghe Udrişte (foto), directorul general al Metrorex.

Astfel, după ce şi-au garat maşinile, şoferii vor avea posibilitatea să ajungă direct pe peron fără să mai iasă în exteriorul parcării. Şi asta nu e tot: deasupra staţiei va fi amenajat un stadion cu 10.000 de locuri. Magistrala 4 porneşte de la Gara de Nord 2 şi are până acum 6 staţii.

Mai mult: Foto | Uau! Ce staţii tari de metrou vom avea în Bucureşti! - Ştiri interne | Libertatea.ro


http://www.libertatea.ro/detalii/articol/statii-tari-metrou-bucuresti-364971.html
memorat
24 Decembrie 2011, 12:21:12
Răspuns #103

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
281 milioane de euro pentru două noi staţii de metrou pe M4

Lucrările de construcţie a tronsonului de metrou Parc Bazilescu-Străuleşti sunt estimate de Metrorex SA la suma de 953,5 milioane de lei fără TVA (aprox. 281 milioane euro cu TVA).
Metrorex va organiza, pe data de 23 februarie 2012, o licitaţie deschisă pentru atribuirea contractului de lucrări pe tronsonul Parc Bazilescu–Străuleşti de pe Magistrala 4, a cărui valoare este estimată la 953,5 milioane lei, potrivit unui anunţ de participare lansat pe site-ul guvernamental de licitaţii publice.

Contractul prevede lucrări de construcţii tunel, galerie, staţii, depou, terminal multimodal şi instalaţiile aferente în vederea punerii în funcţiune.

Finanţarea va fi asigurată de la bugetul de stat, iar durata contractului este de 42 luni de la data atribuirii.

Criteriul de atribuire este oferta cea mai avantajoasă din punct de vedere economic în ceea ce priveşte preţul ofertei-80% şi durata de execuţie-20%.

Metrorex a inaugurat la începutul lunii iulie două staÅ£ii noi de metrou, Jiului ÅŸi Bazilescu, prin care a fost extinsă Magistrala 4, investiÅ£ie estimată la 72,5 milioane euro, din  fonduri de la buget.

Directorul Metrorex, Gheorghe Udrişte, preciza la acea dată că planurile de dezvoltare vizează extinderea reţelei de metrou la 120 de km, de la 67 km în prezent. Udrişte a mai spus că, în următorii doi ani, Magistrala 4 va fi prelungită cu alte două staţii, Laminorul şi Străuleşti.

Vezi cum va arăta super-staţia de metrou Străuleşti, dotată cu stadion de fotbal şi parcare pe trei niveluri, cu spaţii verzi pe acoperiş, desăre care B365.ro a scris aici.


http://b365.realitatea.net/news/281-milioane-de-euro-pentru-doua-noi-statii-de-metrou-pe-m4/
memorat
01 Martie 2012, 18:18:58
Răspuns #104

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Magistrala 4 de metrou se lungește cu un miliard de lei VEZI CUM VOR ARĂTA STAȚIILE

Vineri, Metrorex va deschide ofertele primite pentru lucrările de extindere a reţelei de metrou pe Linia 4 Tronsonul Parc Bazilescu – Laminorului – Lac Străuleşti.
Valoarea estimată a contractului este de 953.500.000 lei, fără TVA, finanţarea urmând a fi asigurată din alocaţie de la bugetul de stat. Se estimează că lucrările vor fi finalizate într-o perioadă de 42 luni.

“Urmare a publicării anunţului de participare în Sistemul Electronic al Achiziţiilor Publice şi în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene, şi-au manifestat interesul faţă de procedura de achiziţie o serie de companii puternice, de renume internaţional şi cu o experienţă de notorietate în domeniul obiectului contractului.” – arată Metrorex, într-un comunicat remis B365.ro.

Comisia de evaluare a ofertelor este formată din specialişti ai S.C. METROREX S.A. şi experţi din instituţii guvernamentale şi universităţi tehnice de profil.

Contractul care va fi atribuit înglobează totalitatea lucrărilor necesare pentru extinderea reţelei de metrou, respectiv a Racordului 2 al Magistralei 4, cu două noi staţii, fiind prevăzute în acest sens lucrările de structură tunel (1,3 km cale dublă), structura aferentă celor 2 staţii (Laminorului şi Lac Străuleşti), depou de metrou, terminal multimodal şi Park & Ride precum şi principalele dotări cu instalaţiile şi echipamentele necesare pentru punerea în funcţiune cu călători a obiectivului. Se urmăreşte realizarea unui sistem de transport integrat şi neconcurenţial prin implementarea unor poli de schimb cum va fi cel de la Lac Străuleşti în ideea de a stimula renunţarea benevolă la folosirea automobilelor personale în favoarea transportului public în comun pentru deplasările intraurbane şi urbane. În acest sens s-a prevăzut amenajarea terenurilor la suprafata prin realizarea unui Nod intermodal în Zona Lac Străuleşti – parcare şi autogară (Park & Ride Străuleşti) pentru călătorii din zona periurbană de nord vest a Capitalei.

Zona pentru care se prevede extensia reţelei de metrou este într-o puternică dezvoltare urbanistică, necesităţile de asigurare a transportului public fiind într-o continuă creştere.

În Nordul Capitalei, pe malul Lacului Străuleşti, Ministerul Transporturilor va realiza un experiment fără precedent. În subsolul fostei baze sportive, actualmente teren viran, va apărea staţia de metrou Străuleşti, care va fi ridicată sub formă de depou cu şase peroane. La ieşirea din staţie, va fi construită o parcare supraterană cu trei niveluri, care la parter va avea o autogară. Zona va fi dotată și cu o arenă sportivă: deasupra staţiei va fi amenajat un stadion al Metrorex cu 10.000 de locuri. Un lucru nemaintalnit pentru o staţie de metrou din Bucureşti îl reprezintă parcările de pe laturile staţiei-depou. Practic vor fi peroanele vor fi dotate cu locuri de parcare, astfel încât călătorii să se poată transborda fără a ieşi la suprafaţă. „Va fi prima zonă special gândită pentru a permite celor din provincie să nu mai intre cu maşinile în Capitală. Descongestionăm astfel traficul“, explică directorul Metrorex, Gheorghe Udrişte.


http://b365.realitatea.net/news/magistrala-4-de-metrou-se-lungeste-cu-935-de-milioane-de-lei/
memorat
01 Martie 2012, 22:14:17
Răspuns #105

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Nu mai publicati va rog asemenea reportaje ! Sunt fantezii 100 % ! Statia Straulesti va fi sub bulevard, iar depoul va fi mult, mult mai mare, deja exista schite - serioase - nu ca cele publicate de Irealitatea. Oricum statia si depoul Straulesti sunt constructii complet diferite, deci nu va fi ceva gen "Valea Ialomitei" / M 5.
PS Lusica, ceva mai sus am pus si eu exact acelasi poze !!!
memorat
02 Martie 2012, 16:18:35
Răspuns #106

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Ofertă “tentantă” pentru extinderea Magistralei 4 de metrou

Metrorex a primit cinci oferte pentru extinderea reţelei pe tronsonul Parc Bazilescu – Străuleşti. Una dintre acestea a fost cu mult sub pretul estimat de Metrorex.
Metrorex a primit cinci oferte din partea constructorilor interesaţi de contractul pentru extinderea reţelei de metrou pe tronsonul Parc Bazilescu – Străuleşti. Este vorba despre două companii şi trei consorţii, din România şi străinătate. Asocierile sunt Somet – Astaldi (Italia) – TIAB – UTI, Aktor (Grecia) – Euroconstruct – Arcada, respectiv Max Boegl România – Max Begl (Germania) – Delta ACM. Celelalte două oferte au venit din partea companiilor Hochtief (Germania) şi FCC Construction (Spania).

Somet – Astaldi – TIAB – UTI a depus o oferta cu aproximativ 55 de milioane de euro mai mica decat costul total al lucrarilor, estimat de Metrorex. Mai mult, in oferta consortiului si durata de executie a lucrarilor este cu aproape un an de zile mai mica decat cea estimata de comisia de evaluare: de la 40 de luni, la 30 de luni.

Concret pretul estimat de Metrorex pentru executia viitoarelor statii de metrou de pe M4 Laminorului si Lac Straulesti este de aproape 220 de milioane de euro iar oferta depusa de consorțiu este de aproximativ 165 de milioane de euro. Termenul de prezentare a ofertelor a expirat vineri. Ofertele urmeaza sa fie analizate de comisia de evaluare a companiei, formată din specialişti ai METROREX şi experţi din instituţii guvernamentale şi universităţi tehnice de profil.

Contractul care va fi atribuit înglobează totalitatea lucrărilor necesare pentru extinderea reţelei de metrou, respectiv a Racordului 2 al Magistralei 4, cu două noi staţii, fiind prevăzute în acest sens lucrările de structură tunel (1,3 km cale dublă), structura aferentă celor 2 staţii (Laminorului şi Lac Străuleşti), depou de metrou, terminal multimodal şi Park & Ride precum şi principalele dotări cu instalaţiile şi echipamentele necesare pentru punerea în funcţiune cu călători a obiectivului.

În Nordul Capitalei, pe malul Lacului Străuleşti, Ministerul Transporturilor va realiza un experiment fără precedent. În subsolul fostei baze sportive, actualmente teren viran, va apărea staţia de metrou Străuleşti, care va fi ridicată sub formă de depou cu şase peroane. La ieşirea din staţie, va fi construită o parcare supraterană cu trei niveluri, care la parter va avea o autogară. Zona va fi dotată și cu o arenă sportivă: deasupra staţiei va fi amenajat un stadion al Metrorex cu 10.000 de locuri. Un lucru nemaintalnit pentru o staţie de metrou din Bucureşti îl reprezintă parcările de pe laturile staţiei-depou. Practic vor fi peroanele vor fi dotate cu locuri de parcare, astfel încât călătorii să se poată transborda fără a ieşi la suprafaţă. „Va fi prima zonă special gândită pentru a permite celor din provincie să nu mai intre cu maşinile în Capitală. Descongestionăm astfel traficul“, explică directorul Metrorex, Gheorghe Udrişte.


http://b365.realitatea.net/news/oferta-tentanta-pentru-extinderea-magistralei-4/
memorat
25 Martie 2012, 17:24:36
Răspuns #107

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Afisul cerut de andrei11:
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
02 Iulie 2012, 13:36:25
Răspuns #108

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Magistrala 4 de metrou transformă Nordul Capitalei: Pasaj rutier, ecluză și metrou pe sub lac. VEZI CUM VA AR ARĂTA

Extinderea Magistralei 4 de metrou până la Lac Străulești va transforma radical zona. Autogară şi peron subteran pentru autobuze, amenajat chiar în staţia de metrou, deasupra un stadion de fotbal, plus o parcare pe trei etaje, cu spaţii verzi pe acoperiş. La acestea se adaugă un nou pasaj rutier, debarcader și ecluză pentru ambarcațiuni mici pe Lacul Străulești, dar și o linie de metrou până la centura Capitalei, construită sub lac.
Extinderea Magistralei 4 de metrou pe secțiunea Parc Bazilescu – Lac Străulești va modifica radical zona de nord a Capitalei.

În zona stației Străulești, în subsolul fostei baze sportive, actualmente teren viran, va apărea staţia de metrou Străuleşti, care va fi ridicată sub formă de depou cu şase peroane. Tot acolo vor fi construite o autogară, un peron subteran pentru autobuze, amenajat chiar în staţia de metrou, plus o parcare pe trei niveluri, cu spaţii verzi pe acoperiş. Un lucru nemaiîntâlnit pentru o staţie de metrou din Bucureşti îl reprezintă parcările de pe laturile staţiei-depou. Practic peroanele vor fi dotate cu locuri de parcare, astfel încât călătorii să se poată transborda fără a ieşi la suprafaţă.

“Chiar pe capacul depoului va fi realizat un teren de sport. De asemenea, se lasă posibilitatea continuării proiectului cu realizarea unei baze sportive. Aceasta din urmă nu este inclusă în investiția de bază pentru extinderea magistralei 4, dar va fi avută în vedere pe viitor”, a precizat pentru B365.ro, arhitectul Sorin Gabrea, proprietarul Western Outdoor, una din firmele care a realizat proiectul pentru investiția Metrorex.
Pasaj rutier și o arteră nouă pe malurile lacurilor Străulești și Grivița

Circulația rutieră va fi reorganizată în zonă. “Pentru fluentizarea traficului, se propune realizarea nodului rutier denivelat Străulești. În intersectia menționata, str. Ionescu – Sisești va fi conexată cu pasaj rutier superior cu str. Godeanu. La nivelul solului, se va realiza legătura Bucurestii Noi – șos. București – Târgoviște şi relațiile între aceste artere şi celelalte străzi convergente”, se precizează în proiect.

Proiectul prevede și construirea unor artere rutiere noi. Astfel, “strada care pornește din nodul rutier bd. Bucureștii Noi – str. Gh. Ionescu Șisești – Godeanu, urmează malul de lac, până la limita cimitirului Străulești şi continuă spre sud-est, la limita parcelelor – foste baze sportive – aflate pe malul lacului Grivița, spre incinta fabricii Laromet”.

În zona nodului rutier Străulești, se vor realiza și spații şi amenajări destinate pietonilor şi bicicliștilor, în legătură cu zona lacurilor. De asemenea, bd. Laminorului, bd. Bucureștii Noi şi strazile convergente vor fi extinse și modernizate.

Debarcader și ecluză pe lacul Străulești

Odată cu extinderea magistralei de metrou vor fi realizate, în zona adiacentă a lacului Străulești, o serie de lucrări complexe. Conform proiectului, vor fi refăcute și dezvoltate baza sportivă, dar și echipamentele publice și dotările comerciale de pe malul lacului.

În plus, zona lacului Străulești va fi transformată într-un important spațiu de agrement. Astfel, se propune, amenajarea unui debarcader pe lac și a unei ecluze de trecere pentru ambarcațiuni mici.
O nouă linie de metrou pe sub lacul Străulești

Extinderea magistralei 4 până la Străulești este doar începutul unui proiect mai complex al metroului. “Într-o etapă de perspectivă, se are in vedere extinderea liniei de metrou către nord, în lungul șos. București – Târgoviște, cu stație terminus la linia de centură a Capitalei. De asemenea, se va analiza posibilitatea realizării unei linii subterane de metrou, pe direcția est-vest, prin axul marelui ansamblu București – Nord, ce urmează a fi realizat la nordul pădurii Băneasa şi la sud de linia de centură. Linia de metrou menționată ar putea realiza conexiunea între zona șos. București – Târgoviște şi viitoarea magistrală de metrou ce va lega orașul de aeroportul „Henri Coandă”, şi care va fi realizată în ampriza șos. București – Ploiești DN1″, se menționează în proiect.

“Practic de la stația Străulești, linia de metrou va fi prelungită pe sub lac, cu două ramuri. O ramură va trece prin centrul viitorului cartier Nord, iar cea de-a doua ramură va fi spre Mogoșoaia, care pe viitor se va transforma într-un orășel satelit al Bucureștiului. Ramura de metrou ce va trece prin cartierul Nord se va întâlni la stația Padina cu linia de metrou către aeroportul Otopeni”, a explicat arhitectul Sorin Gabrea.

Viitoarea dezvoltare a liniei de metrou, spre Centură şi spre DN1 va fi realizată sub nivelul fundului lacului, mai precizează proiectanții.

Investiţia pentru staţia Străuleşti, stadion şi parcarea pe trei niveluri este estimată la 298 milioane de euro. În prezent, magistrala 4 are şase staţii: Gara de Nord 2, Basarab 2, Griviţa, 1 Mai, Pajura şi Parc Bazilescu. Odată cu finalizarea ultimelor două staţii, Laminorului şi Lac Străuleşti, lungimea traseului va fi de 7,8 km, cu o capacitate de transport estimată la 50.000 de persoane.



http://b365.realitatea.net/news/magistrala-4-de-metrou-transforma-nordul-capitalei-pasaj-rutier-ecluza-si-metrou-pana-la-linia-de-centura-vezi-proiectul/
memorat
23 Ianuarie 2013, 16:20:31
Răspuns #109

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
memorat
23 Ianuarie 2013, 17:29:46
Răspuns #110

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Un articol de kk. Voi chiar n-aveti ce face ?
Articolul acela, si sa presupunem ca ar fi bani,  n-are de-a faca cu realitatea.
Oricum pana nu se va decide soarta lui M 6, depoul de la Straulesti al lui M 6 e fantezie curata.
Si sa va anunt ceva :
Deabia / deabia se gasesc bani pentru M 5. De unde si pentru M 6 ?
memorat
05 Septembrie 2013, 15:57:43
Răspuns #111

lusica

  • COLABORATORI FORUM RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 4027
  • Gen: Bărbat
Încep lucrările la extinderea Magistralei 4 de metrou: Restricții rutiere pe un mare bulevard
   

PoliÈ›ia rutieră anunță că,  în vederea demarării lucrării de extindere a reÅ£elei de metrou – Magistrala 4 , circulaÅ£ia auto ÅŸi RATB pe bd. BucureÅŸtii Noi se va restricÅ£iona pe segmentul de drum între str. Mitropolit Varlaam – str. Cricovului ÅŸi Intrarea Berheci – Pod StrăuleÅŸti ( str. Slt. Constantin Godeanu), urmând ca traficul să fie direcÅ£ionat în sens unic. Pentru extinderea Magistralei 4 de metrou Ministerul Transporturilor va apela la fonduri europene.
În conformitate cu avizul Comisiei Tehnice de Circulaţie din cadrul Primăriei Municipiului Bucureşti, din data de 07.09.2013, în vederea demarării lucrării de extindere a reţelei de metrou – Magistrala 4 , circulaţia auto şi RATB pe bd. Bucureştii Noi se va restricţiona pe segmentul de drum între str. Mitropolit Varlaam – str. Cricovului şi Intrarea Berheci – Pod Străuleşti ( str. Slt. Constantin Godeanu), urmând ca traficul să fie direcţionat în sens unic pe :

Sens ieşire Bucureşti – bd. Bucureştii Noi – str. Mitropolit Varlaam – str. Ardealului – str. Episcop Vulcan – bd. Bucureştii Noi – str. Cricovului – str. Floare de Crâng – bd. Laminorului – str. Ocna Mureş – str. Mitropolit Varlaam – bd. Bucureştii Noi;
Sens intrare Bucureşti – Şos. Bucureşti Târgovişte – Strada Slt. Constantin Godeanu – str. Vârful Înalt – str. Nazarcea – bd. Bucureştii Noi – str. Cricovului – str. Floare de Crâng – bd. Laminorului – str. Ocna Mureş – str. Mitropolit Varlaam – bd. Bucureştii Noi;

De asemenea, autovehiculele cu masa maximă autorizată mai mare de 3.5 tone vor circula pe ambele sensuri pe traseele :

Bd. Bucureştii Noi – str. Jiului – str. Nataţiei – str. Coralilor – Şos. Străuleşti – Şos. Ghe. Ionescu Siseşti – Şos. Bucureşti –Târgovişte;
Şos. Bucureşti Târgovişte – Şos. De Centură – Şos. Chitilei – Calea Griviţei;

Problemele din trafic pot fi sesizate la numărul de telefon 021/9544.

Magistrala 4 de metrou modifică Nordul Capitalei: Lac de agrement, artere noi și linii de tramvai

Proiectul de construcție a liniei înglobează totalitatea lucrărilor necesare pentru extinderea reţelei de metrou, respectiv a Racordului 2 al Magistralei 4, cu două noi staţii, fiind prevăzute în acest sens lucrările de structură tunel (1,3 km), structura aferentă celor 2 staţii (Laminorului şi Lac Străuleşti), depou de metrou, terminal multimodal şi Park & Ride precum şi principalele dotări cu instalaţiile şi echipamentele necesare pentru punerea în funcţiune cu călători a obiectivului.

În zona staţiei Străuleşti, în subsolul fostei baze sportive, actualmente teren viran, va apărea staţia de metrou Străuleşti, care va fi ridicată sub formă de depou cu şase peroane. Tot acolo vor fi construite o autogară, un peron subteran pentru autobuze, amenajat chiar în staţia de metrou, plus o parcare pe trei niveluri, cu spaţii verzi pe acoperiş. Un lucru nemaiîntâlnit pentru o staţie de metrou din Bucureşti îl reprezintă parcările de pe laturile staţiei-depou, de tip park & ride.

"Chiar pe capacul depoului va fi realizat un teren de sport. De asemenea, se lasă posibilitatea continuării proiectului cu realizarea unei baze sportive. Aceasta din urmă nu este inclusă în investiţia de bază pentru extinderea magistralei 4, dar va fi avută în vedere pe viitor", a precizat în vara anlui trecut pentru B365.ro, arhitectul Sorin Gabrea, proprietarul Western Outdoor, una din firmele care a realizat proiectul pentru investiţia Metrorex.

Infrastructură rutieră - Pasaje rutiere și subterane, șosele noi, lărgiri de bulevarde, piste de biciclete

Pe lângă proiectul propriu-zis de prelungire a linei de metrou, documentația de urbanism "pregătește terenul" pentru mai multe viitoare posibile investiții publice în transportul în comun, inclusiv introducerea unei linii de tramvai pe Bulevardul Laminorului. Mai multe, aici.


http://www.b365.ro/incep-lucrarile-la-extinderea-magistralei-4-de-metrou-restric-ii-rutiere-pe-un-mare-bulevard_194284.html
memorat
06 Septembrie 2013, 17:28:28
Răspuns #112

roby123

  • MEMBRU ONORIFIC RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 616
  • Gen: Bărbat
  • Vrem o Å£ară cât mai civilizată!
BUCUR LF=Noua generaţie de tramvaie RATB;
#361=Cel mai modern tramvai al liniei 21.
memorat
06 Septembrie 2013, 19:25:50
Răspuns #113

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
In zona staţiei Străuleşti, în subsolul fostei baze sportive, actualmente teren viran, va apărea staţia de metrou Străuleşti, care va fi ridicată sub formă de depou cu şase peroane. Tot acolo vor fi construite o autogară, un peron subteran pentru autobuze, amenajat chiar în staţia de metrou, plus o parcare pe trei niveluri, cu spaţii verzi pe acoperiş. Un lucru nemaiîntâlnit pentru o staţie de metrou din Bucureşti îl reprezintă parcările de pe laturile staţiei-depou, de tip park & ride.
O aberatie mai mare ca aceasta nu am vazut.
b365.ro delireaza in mod vizibil.
Nu inteleg de unde asemenea afirmatii.
Voi reveni cu schema depoului si a statiei Straulesti, oricum nu e vorba de o statie cu 6 peroane, si nu  acolo unde spun ei, ci sub bulevard.
Nu va mai luati dupa mizeriile pe care le debiteaza b365, va rog frumos. Cel putin nu in acest caz.
memorat
07 Septembrie 2013, 10:44:52
Răspuns #114

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Asa cum am promis, revin cu detaliile tehnice pentru magistrala M 4.
Sper ca schitele sunt clare si nu mai e nevoie de comentarii suplimentare.
Oricum b365.ro da informatii complet fanteziste asupra subiectului, nici nu merita sa le luam in seama.
memorat
07 Septembrie 2013, 10:51:23
Răspuns #115

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Detaliu zona macazelor "Depou Lac Straulesti".
Daca nu reusiti sa dechideti atasamentul, luati legatura cu mine prin MP si va transmit pozele pe o adresa valida de e mail.
Lungimea liniilor ( exclusiv zona macazelor )  : aproximativ 250 metri, rezulta 2 metrouri standard / linie.
Latimea depoului aproximativ 70 metri, calculati si voi exact daca doriti, aveti toate datele pe schita.
memorat
07 Septembrie 2013, 11:37:14
Răspuns #116

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Cam complicat depoul si mi se pare mic.
Exista si linii de revizie si reparatii sau doar locuri de garare?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 Septembrie 2013, 14:52:25
Răspuns #117

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Depoul este absolut OK si este complet, avand 2 linii de revizii / reparatie, etc si 12 linii de garare, 8 linii "duble" ( unde incap 2 metrouri standard / linie ) si 4 linii simple, unde incape un metrou / linie.
Nu inteleg ce ti se pare asa de complicat.
Avand in vedere ca vor exista cel putin 2 parcari la capetele de linie "Otopeni" si "Gara Progresu" a 4 metrouri, rezulta ca avem deja un spatiu de garare pentru minim 28 metrouri, nemaipunand la socoteala eventualele linii de stocare in unele statii.
Dupa parerea mea cu un total de 35 linii de garare ne descurcam de miune pentru magistrala M 6 - Gara Progresu --> Aero Otopeni + extensia de la Strand Straulesti. Nu esti de acord ?
memorat
07 Septembrie 2013, 19:32:25
Răspuns #118

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Va dati seama ce inseamna 2 linii de revizii/reparatie? In IMGB sunt 4 lini.... + inca 2 de rezerva. AMINT...
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
07 Septembrie 2013, 23:37:33
Răspuns #119

andrei11

  • MODERATOR PE SUBIECT
  • *
  • Mesaje postate: 718
  • Gen: Bărbat
Sa nu uitam ca la Gara Progresu mai este prevazut un depou. Am gresit eu cand am spus 4 linii de garare la Gara Progresu. Acolo va mai fi un depou, implicit linii de revizie / reparatii.
Acest depou probabil este dimensionat pentru Eroii Revolutiei - Aero Otopeni + ramura spre Straulesti.
Si sa nu uitam de depoul de la Ciurel. Nu are nici o linie de revizii / reparatii ?
memorat