21 Decembrie 2024, 18:53:59

Autor Subiect: Frecventa de circulatie, accesul si retragerea vehiculelor RATB  (Citit de 135092 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

21 Noiembrie 2008, 17:45:37

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Frecventa de circulatie al vehiculelor RATB
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
Advertisement

21 Noiembrie 2008, 22:42:18
Răspuns #1

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
S-a afisat noul orar de circulatie al liniei 205 Gara de Nord - Strand Strulesti.



Primele 2 orare reprezinta vechiul itinerar


Ultimele 2 orare reprezinta noul itinerar.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
21 Noiembrie 2008, 23:04:39
Răspuns #2

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
S-a afisat pe site si itinerariul liniei 633.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
22 Noiembrie 2008, 12:18:10
Răspuns #3

Cat Nerulu

  • Vizitator
Pai linia 205 nu mergea intre Bioterra - Strand Straulesti ? :o ??? Acum are traseul Gara de Nord - Strand Straulesti ? ???
memorat
22 Noiembrie 2008, 16:24:48
Răspuns #4

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Pai linia 205 nu mergea intre Bioterra - Strand Straulesti ? :o ??? Acum are traseul Gara de Nord - Strand Straulesti ? ???

Linia 205 circula inainte pe traseul Gara de Nord - Ion Mihalache - Piata Presei Libere - Biotera. Acum circula Gara de Nord - Ion Mihalache - Piata Presei Libere - Biotera - Strand Straulesti.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
25 Aprilie 2009, 16:34:20
Răspuns #5

zofei.2006

  • Vizitator
Linia 41 are intervalul de succedare de 3 minute intre orele 07:00 - 21:00 dar nu este adevarat ca daca stai si urmaresti intrervalul, este mai mic de un minut.
memorat
25 Aprilie 2009, 17:36:55
Răspuns #6

V3nt0R

  • Vizitator
Se intampla sa vina 2-3 tramvaie unul dupa altul, iar apoi sa stai chiar si 10 minute, fara blocaj, nu e gluma, am patit-o eu de cateva ori.Oricum linia 41 este mult prea grea si aglomerata pentru a avea un interval cursiv.Intalneste o gramada de obstacole ce ii pot afecta cursa ...
memorat
05 Mai 2009, 19:13:28
Răspuns #7

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Se intampla sa vina 2-3 tramvaie unul dupa altul, iar apoi sa stai chiar si 10 minute, fara blocaj, nu e gluma, am patit-o eu de cateva ori.Oricum linia 41 este mult prea grea si aglomerata pentru a avea un interval cursiv.Intalneste o gramada de obstacole ce ii pot afecta cursa ...
Si obstacolele care ar fi ?Ca 80 la suta din traseu este imprejmuit.Ce sa mai zicem de linia 34 atunci?
Cu respect si admiratie.
memorat
05 Mai 2009, 21:18:50
Răspuns #8

V3nt0R

  • Vizitator
Obstacole zici  :D ... pai sunt mai multe decat pe 34:intersectia Ghencea - Brasov, Tricodava, Piata Drumul Taberei, Bulevardul Timisoara, Uverturii, Crangasi, Miciurin(Ion Mihalache).Sunt intersectii unde iti poti petrece chiar si 2-3 ore in ora de varf, gandeste-te cat de greu este pentru tramvaie ;)
memorat
05 Mai 2009, 23:00:00
Răspuns #9

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
Obstacole zici  :D ... pai sunt mai multe decat pe 34:intersectia Ghencea - Brasov, Tricodava, Piata Drumul Taberei, Bulevardul Timisoara, Uverturii, Crangasi, Miciurin(Ion Mihalache).Sunt intersectii unde iti poti petrece chiar si 2-3 ore in ora de varf, gandeste-te cat de greu este pentru tramvaie ;)
In comparatie cu 34 este mic copil linia 41.Vrei sa incerc sa enumer nenumaratele intersectii care le tramverseaza linia 34.Mai bine nu.Gandeste-te ca pleaca din sectorul 1 si se m-ai opreste in sectorul 4.Linia 41 din ce sector pleaca si unde se opreste?Ca sa numai punem la socoteala ca linia 41 scapa din intersectie si o rade original pana la urmatoarea intersectie  avand gardurile ca protectie in schimb 34 scapa dar tot in aglomeratie ramane.Scuze de off-topic moderatorilor.
Cu respect si admiratie.
memorat
05 Mai 2009, 23:00:35
Răspuns #10

zofei.2006

  • Vizitator
Mergi prin 34 o zi intreaga si dupaia mai vorbim.
memorat
05 Mai 2009, 23:18:32
Răspuns #11

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
De cateva luni parcul liniei 86 se reduce pe zi ce trece. De la 15-16 ture s-a ajuns la 12 ture. :o :o :o. Incredibil, dar adevarat: 9 Vatra Luminoasa si 3 Buc. Noi. Ieri in jurul orei 7.05 am asteptat vreo 20 de minute sa vina un troleu. Azi, pe la 7.57 - 24 de minute. Nici vorba de 65. ::) Cred ca 65 a fost redus la 3 ture ca circula ca o fantoma. Maine cat astept? ??? Cred ca pun mana pe un pix si hartie si concep o scrisorica.



PS: Daca 86 vine la 8 minute intre 5 si 8 AM eu ma las de meserie.
PS 2: Este nevoie de controlor la Dridu... No COMMENT.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
05 Mai 2009, 23:40:22
Răspuns #12

zofei.2006

  • Vizitator
Streseazai cu mail-uri, cum am facut eu cu linia 304 de doua ori pe saptamana cate un mail sa schimbe softul pentru statii pana mi-au raspuns.
memorat
05 Mai 2009, 23:52:06
Răspuns #13

flayy27

  • Impreuna vom fi mai puternici
  • Mesaje postate: 1833
  • Gen: Bărbat
  • Eu cu mine!
De cateva luni parcul liniei 86 se reduce pe zi ce trece. De la 15-16 ture s-a ajuns la 12 ture. :o :o :o. Incredibil, dar adevarat: 9 Vatra Luminoasa si 3 Buc. Noi. Ieri in jurul orei 7.05 am asteptat vreo 20 de minute sa vina un troleu. Azi, pe la 7.57 - 24 de minute. Nici vorba de 65. ::) Cred ca 65 a fost redus la 3 ture ca circula ca o fantoma. Maine cat astept? ??? Cred ca pun mana pe un pix si hartie si concep o scrisorica.



PS: Daca 86 vine la 8 minute intre 5 si 8 AM eu ma las de meserie.
PS 2: Este nevoie de controlor la Dridu... No COMMENT.
Cu tot parcul RATB  se intampla asa ceva nu numai cu  linia 86.
Cu respect si admiratie.
memorat
06 Mai 2009, 06:44:31
Răspuns #14

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Cu tot parcul RATB  se intampla asa ceva nu numai cu  linia 86.

Mi-am adus aminte de orasul Sibiu cand am asteptat vreo 20-27 de minute la 86. Parca asteaptam T1 sau T2, unu circuland la si jumatate, iar celalat la fix. Garajule plin de troleibuze, din pacate nu am timp sa realizez cateva poze in Vatra Luminoasa sa vedeti depoul plin.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
06 Mai 2009, 12:10:29
Răspuns #15

V3nt0R

  • Vizitator
Ieri am trecut pe acolo intr-o scurta plimbare si intr-adevar erau troleibuze parcate si pe strada de acces.Am vazut acolo si linia 90 care ar putea fi comasata usor cu linia 91(sub indicativ 91) si 5 troleibuze de pe 90 si 18 de pe 91 ar face o treaba excelenta.Iar cei din Vatra Luminoasa ar mai putea scoate din 66 care la fiecare 3 minute trece gol, in timp ce tramvaiele de pe 21 sunt full, la fel si 101 sau 143 care trec pe la Bucur Obor...
memorat
06 Mai 2009, 14:55:25
Răspuns #16

CRAZY BOY

  • Vizitator
I:Si de ce este 21 plin?
R:Pentru ca este mai rapid.
memorat
21 Mai 2009, 18:28:37
Răspuns #17

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Sondaj: Sunteti de acord cu reducerea masiva a Parcului RATB? Argumentati-va raspunsul.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
21 Mai 2009, 18:40:52
Răspuns #18

daf bus

  • Mesaje postate: 967
  • DAF-Da A Fost cel mai bun autobuz bucurestean!
Am votat NU! deoarece reducerea masiva a parcului RATB ar insemna o lipsa de respect din partea regiei la adresa calatorilor care isi platesc un abonament de 50 de lei isi doresc sa circule cat de cat confortabil si la un interval omenesc,daca acum asteptam la un 226 aproximativ 7 minute injumatatirea parcului ar insemna ca vom astepta aproximativ 25-30 de minute aparitia unui autobuz.La tramvaie intervalele vor fi si mai jalnice asa ca poate sefii regiei nu vor lua in calcul aceasta reducere masiva a parcului(se spune prin RATB ca din cauza crizei angajatii nu mai sunt lasa-ti sa faca ore).
Sunt roman,gandesc romaneste!
memorat
21 Mai 2009, 19:27:04
Răspuns #19

V3nt0R

  • Vizitator
Am votat nu deoarece asta inseamna cresterea intervalelor si intinderea painii pentru dubarii de pretutindeni care abia asteapta sa impanzeasca din nou capitala...
memorat