22 Decembrie 2024, 08:20:49

Autor Subiect: Discutii generale si informatii despre locomotive  (Citit de 24334 ori)

0 Membri şi 1 Vizitator vizualizează acest subiect.

27 August 2009, 15:47:17

Tibi

  • Mesaje postate: 979
  • Gen: Bărbat
  • Dubstep it's a religion!
    • Ro-Trans
Am auzit ca din 2010 in Romania o sa circule faimosul TAURUS (BR 182) pe tronsonule Bucuresti - Constanta, dupa ce se vor termina lucrarile la acel tronson.
Este foarte posibil, pentru ca deja am vazut cateva locomotive cu inscriptia DB .
O sa fie un vis devenit realitate pentru multi dintre noi sa vedem Taurusul :).
What most people think about most things is mostly wrong.
memorat
Advertisement
Partenerii Asociatiei Ro-Trans

Parteneri "Asociatia Ro-Trans":

28 August 2009, 19:26:32
Răspuns #1

florin.lifticariu

  • Mesaje postate: 30
Probabil ca o sa circule....dar la marfare...Rail Cargo Austria (CFR Marfa a austriecilor) si-a deschis de curind o filiala in Romania...
memorat
30 Noiembrie 2009, 21:01:10
Răspuns #2

AlexYo

  • Vizitator
Am vazut ca au aparut date despre modernizari.
Degeaba se modernizeaza dpdv tehnologic daca la aspect nu se face nimic. Chiar daca sunt ultimul racnet, lumea tot vede un harb prosapat vopsit.
memorat
30 Ianuarie 2010, 12:08:51
Răspuns #3

vlaicuandrei

  • Vizitator
EA = clasa 40 (120 km/h), exceptie de la regula facand locomotivele 40-2003-2 si 40-2004-6 (200 km/h).

EA1= clasa 41 (160 km/h)

EA2= clasa 41 (200 km/h) care din pacate este doar una singura (42-0302-2)
memorat
03 Februarie 2010, 22:26:06
Răspuns #4

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
40-0873-6, 41-0810-6 si 91-53-0-476-692-5 aliniate in Gara Bucuresti Nord, 02 Februarie 2010.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Februarie 2010, 22:27:32
Răspuns #5

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
40-0873-8 si 41-810-6 prin Gara Bucuresti Nord, 02 Februarie 2010.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Februarie 2010, 22:35:46
Răspuns #6

vlaicuandrei

  • Vizitator
Domne, nu stiu, dar eu tare mi-as dori ca sa nu vad niciodata un Taurus sau vreun Hercules in culorile CFR-ului ;D Prefer de 1000 de ori o electrica de-a noastra :P clasica sau chiar modernizata :) multi le vad ca vai de capul lor si depasite si asa mai departe, dar nu aveti idee cu cata invidie se uita strainii la noi. Foarte putine locomotive Co-Co electrice exista in lume la ora actuala de puterea acestora. A, da, exista Bo-Bo-Bo care poate parea Co-Co, dar nu au aceeasi putere, nu sunt asa de fiabile. Co-Co uri mai au polonezii, cehii si nemtii. Toti tin de ele cu dintii, doar noi le-am da si degeaba :( este trist....
memorat
03 Februarie 2010, 22:41:27
Răspuns #7

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
O mica afirmatie, locomotivele Taurus cu 4 osii nu cred ca pot fi adaptate pentru ce linii avem in Romania, si anume in unele curbe sau pante + ca eu consider ca electricele noastre ne repezinta asa cum sunt ele bune, rele.
memorat
03 Februarie 2010, 22:54:18
Răspuns #8

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
De regula, la sosirea R347 (Dacia) se folosesc pentru manevrarea vagoanelor OBB locomotive LDH. Austriecii nu cred ca ar fi prea incantati daca observa cu ce se manevreaza bijuteriile acestora. Pe tot parcusul calatoriei dintre Viena - Bucuresti au parte de la locomotivele Siemens Taurus pana la LDH-aurile noastre.  :D

Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Februarie 2010, 22:56:04
Răspuns #9

vlaicuandrei

  • Vizitator
Bijuterii Iasmin tata? Bijuterii? :D permiteti sa rectific un pic, vagonul cu striuri pe el gen BM este mai vechi decat varsta mea, plus a ta plus inca vreo 10 ani puse toate la un loc...si sincer nu ti-as dori nici dusman sa imi fii sa mergi cu asa ceva :).
memorat
03 Februarie 2010, 23:00:20
Răspuns #10

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Bijuterii Iasmin tata? Bijuterii? :D permiteti sa rectific un pic, vagonul cu striuri pe el gen BM este mai vechi decat varsta mea, plus a ta plus inca vreo 10 ani puse toate la un loc...si sincer nu ti-as dori nici dusman sa imi fii sa mergi cu asa ceva :).

Presupun ca sunt intretinute daca le cupleaza la trenuri internationare. Trebuie sa recunoastem ca sunt parolisti decat romanii. :-X
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
03 Februarie 2010, 23:02:47
Răspuns #11

vlaicuandrei

  • Vizitator
Nu vrei sa stii ce discutii se dau intre reprezentantii companiilor pentru a scapa de acest vagon, dar austriecii, dragutzii de ei ne vad ca o tara din lumea a 4-a nici macar a 3-a si pun cam ce au ei mai prost sa vina aici.... :(
memorat
05 Februarie 2010, 21:15:55
Răspuns #12

vlaicuandrei

  • Vizitator
Stiti, nu vreau ca sa se simta cineva jignit, dar noi romanii (unii dintre noi) suntem cam batuti in cap :) un Bo-Bo era optim pentru trafic de calatori la un tren de pana la 9-10 vagoane. Pe vremea lui Ceausescu se foloseau din greu pe Constanta si fara nici o problema (doar atunci cand venea ordinul de la partid ii mai prajeau un motor la cum dadeau in ele, in rest...OPTIM) iar acum pentru orice tartareata de tren apare un Co-Co...care initial erau concepute doar pentru trenuri de marfa sau linii de munte cu rampe si pante mari....si inca ceva...dupa vorba unui mecanic din Bucuresti Calatori : "dom'le, daca avea Co-Co-ul pe el ce are Bo-Bo-ul nu ii statea nimic in cale, dar asa un 40 sau 41 pare un elefant mare si al dracu de sensibil pe langa un 43 sau un 44" 8) cred ca este mai mult decat clara afirmatia
memorat
05 Februarie 2010, 21:18:28
Răspuns #13

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
Adevarat graiesti amice ;)
memorat
05 Februarie 2010, 22:33:04
Răspuns #14

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Rareori vezi un Bo-Bo prin Gara de Nord tragand un tren. Numai amaratele de 41 si 40.
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
05 Februarie 2010, 22:58:08
Răspuns #15

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
Diesele de 120 km/h...saracele...nu stiu daca a apucat macar una din ele sa prinda viteza asta :( iar acum sunt casate sau transformate in GM-uri de maxim 100 km/h

Haideti sa mutam discutia aici.


In Romania gandeste cineva cu acel obiect rotund denumit cap? Casezi locomotive de 120 km si fabrici de 100?
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
05 Februarie 2010, 23:08:42
Răspuns #16

zofei.2006

  • Vizitator
Poate ca gandit ca nu avem infrastructura pentru 120km/h :D :D :D .
memorat
08 Februarie 2010, 20:58:01
Răspuns #17

Trainspotter Europe

  • Mesaje postate: 1131
45-0348-8 si 40-1001-3 Depoul Bucuresti Calatori
memorat
09 Februarie 2010, 00:02:08
Răspuns #18

IASMIN SANDU

  • Presedinte Asociatia Ro-Trans!
  • MEMBRII FONDATORI ASOCIATIEI RO-TRANS
  • *
  • Mesaje postate: 21790
  • Gen: Bărbat
  • CAF la statia de metrou Gara de Nord / M1
    • Comunitatea Ro-Trans - www.ro-trans.net
82-0599-9 in Depoul Bucuresti Calatori.


Locomotivei Siemens din spate nu ii lipseste pantograful? ??? E cumva donatoare de "organe" (piese).
Luptam pentru modernizarea transportului electric.
----------------------------------------
Sa incercam sa fim oameni!
memorat
09 Februarie 2010, 17:53:03
Răspuns #19

florin.lifticariu

  • Mesaje postate: 30
Probabil asteapta plecarea la Craiova pe urmele lui 397 si 363.
memorat