Locomotiva electrică de 2100CP a fost construită în scopul transportului pe calea ferată de pasageri sau marfă. Locomotiva Diesel electrică este utilizată pe căi ferate principale putând fi utilizată şi pe căi ferate secundare şi industriale.
Locomotivele:
#LDE 2100HP România
#LDE 2100HP Polonia
#LDE 2100HP Bulgaria
#LDE 2100HP China
DATE GENERALE
Date de rulare
# ecartament: 1435 mm
# raza curbei minime: 100 m
Condiţii climatice
# temperatură maximă: +35º C
# temperatură minimă: -30º C
# umiditate maximă: 80 %
# altitudine maximă: 1054 m
DATE TEHNICE PRINCIPALE
Alimentări
# rezervor de combustibil: 4900 l
# rezervor de apă: 1420 l
# rezervor de ulei: 840 l
# rezervor principal de aer: 970 l
# rezervor de nisip: 0,8 m3
Performanţe de tracţiune
# tipul motorului: Diesel SULZER 12LDA28
# putere de ieÅŸire (UIC): 2300 HP
# putere de ieÅŸire(LOCAL):2100 HP
# forţa maximă la demaraj:320 kN
# forţa în tracţiune continuă: 200 kN
# viteza maximă: 120 km/h
# viteza continuă: 21,5 km/h
Greutatea totală a locomotivei şi distribuţia ei pe osie
# greutatea totală, încărcătura maximă: 117 t
# greutatea pe osie: 19,5 t
Dotări
# frâna pneumatică directă si indirectă
# frâna de mână
# dispozitiv de protecţie la patinare
# unitate control punctual al vitezei
# dispozitiv de siguranţă şi vigilenţă
# instalaţie de uns buza bandaj
# instalaţie de măsurat viteza cu memorie nevolatilă
Date constructive
# formula osiilor: Co-Co
# diametrul roţilor:1100 mm
# lungime totală: 17000 mm
# lăţime: 3000 mm
# înălţime maximă: 4435 mm
http://www.electroputere.ro/vfu/ro/P/sgC.php?aCode=g1&aSgCode=s1